Lista on 4,5 cm leveä ja se on kaikkialla talossa. Tarvitsisin täydentää enkä halua vaihtaa kaikkialla.

Puulista, leveys 4,5 cm, asennettuna seinään.

Joo, se on furulista 60-70-80-luvulta jostain ajalta. On olemassa ääretön määrä erilaisia listoja tämän kaltaisia, usein valmistettu melko paikallisesti jollain sahanpuru-höyläämöllä. Saada samanlaista mistään puutavaraliikkeestä on luultavasti mahdotonta. Kokeile naapurien kanssa, joilla on talo samalta vuosikymmeneltä. Eikö mitään löydy ullakolta?

Fotografen Fotografen sanoi:
Kyllä, se on männyn lista 60-70-80-luvulta joskus. On olemassa loputtomasti erilaisia listoja kuten tämä, usein valmistettu melko paikallisesti jollain sahalla-ja höyläämöllä. Saada käsiinsä samanlainen mistä tahansa puutavaraliikkeestä on todennäköisesti mahdotonta. Kokeile naapureilta, joilla on saman vuosikerran talo. Ei mitään ullakolla?
Ei. Valitettavasti ei ole mitään sellaista lojumassa roskana. Olin toivonut, että se olisi standardilista, jonka voisin ostaa, jos tietäisin, mitä se on nimeltään.

BirgitS
Paikallinen puusepänliike pystyy tekemään samanlaisen listan.

• Tykkään
PeterFalun ja 1 muu
  • Laddar…
On yhä yrityksiä, jotka kopioivat listoja, mutta sitten se riippuu määrän ja hinnan suhteesta. Jos onni suosii, teräs on jo olemassa, joten vältyt uuden valmistamiskustannuksilta. Sitten se riippuu kokonaismäärästä, onko hinta kohtuullinen.

PeterFalun
sitä voidaan tehdä tavallisella teräksellä

jos tarvitset todella paljon, sinun pitää puhua höyläyspajan tai vastaavan kanssa

pienempi puusepänverstas voi varmasti valmistaa pienempiä määriä

kuinka paljon tarvitset?

• Tykkään
Svante Svenson
  • Laddar…
PeterFalun PeterFalun sanoi:
sen voi tehdä standarditeräksellä

jos tarvitset todella paljon, sinun täytyy puhua puusepänverstaan tai vastaavan kanssa

pienempi puusepäntyöpaja voi varmasti tehdä pienempiä määriä

kuinka paljon tarvitset?
Itse asiassa en tarvitse kovin paljon. Vain oven ympäri.

Luulin, että se olisi helppo saada. En ole koskaan edes ajatellut, ettei se olisi standardina saatavilla, vaan kuvittelin, että jos vain tietäisin, mitä ne kutsutaan, löytäisin sen heti. Nyt kun osoittautuu, että kyseessä on erikoistilaus, luulen, että jätän yrityksen löytää samat listat.

En oikeastaan edes pidä niitä erityisen kauniina.

Luulen, että vaihdan tavallisiin sileisiin listoihin sen sijaan. Todennäköisesti kukaan ei edes huomaa sitä.

V vickan11 sanoi:
Lista on 4,5 cm leveä ja se on kaikkialla talossa. Minun pitäisi täydentää enkä halua vaihtaa kaikkialla.

[kuva]
Ota yhteyttä esim. Sörgårdens hyvleriin Tibrossa, he ovat erikoistuneet erilaisiin listatyyppeihin ja voivat tarvittaessa valmistaa uusia teriä (tai muokata vanhempaa).

Hanki profiilimitta, aseta se listaa vasten ja lähetä heille kuva.

S skaraborgsfakir sanoi:
Ota yhteyttä esimerkiksi Sörgårdens hyvleriin Tibrossa, ne ovat erikoistuneet erilaisiin listoihin, mukaan lukien niiden kyky valmistaa uusia teriä tarvittaessa (tai muokata vanhaa).

Hanki profiilimalli, aseta se listaa vasten ja lähetä heille valokuva.
Kiitos vinkistä. Hyvä tietää, miten voi edetä, jos päätän tehdä niin. Mutta luultavasti luovutan vain ja valitsen jonkun yksinkertaisen helposti saatavilla olevan listan.

BirgitS
  • Tykkään
vickan11
  • Laddar…
Kiitos kaikista hienoista vinkeistä ja neuvoista. Sieluni iloitsee siitä, kuinka avuliaita ihmisiä on olemassa!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.