Hei!
Olen paraikaa siivoamassa vinttiä ja löysin hieman puutavaraa, jonka käytölle en keksi mitään. Joku arvasi sen olevan tiikkiä. Onko joku, joka osaisi tunnistaa sen? Käyttöön vai ei? :)

• Läheiskuva puulaudoista ulkona, osa epäröi niiden olevan tiikkiä.
  • Kuva puisista laudoista, mahdollisesti teakia, jotka ovat asetettu ruskeaa lattiaa vasten ullakolla löydettynä.
  • Pitkä puupaneli, jonka pää on pyöristetty, asetettu metallipintaan. Eri kokoisia ja muotoisia lautoja taustalla.
  • Lautakappaleet ullakolta, mahdollisesti teak-puuta, läheltä kuvattuna.
Näyttää olevan saunan lauteet, mitä siellä yleensä on, haapa?

Fotografen Fotografen sanoi:
Näyttää saunan lauteilta, mitä siellä yleensä on, haapa?
Näyttää pitävän paikkansa, kun googlaan saunan lauteet, kiitos avusta!

Mikä puulaji tämä on? Siinä on ollut tuholaisia ja olen täyttänyt ne reiät mustalla pikaliimalla (petsi+pikaliima). Joten jätä huomiotta ne mustat reiät :D.

• Puulaudan pinta, jonka keskellä on mustalla täytettyjä reikiä. Lautaa on mahdollisesti käsitelty mustalla nopealiimalla.
  • Puupalikka, jossa on tummia täytteitä rei'issä, asetettuna vaalean puukappaleen päälle työpajassa, taustalla höylä.
Se näyttää lepältä, mutta lepässä ei ole pintapuuta.

ylven ylven sanoi:
Se näyttää leppältä, mutta leppällä ei ole pintapuuta.
Miten tarkoitat?

Se näyttää siltä, ​​että siinä on vaalea reuna. Huijaako kuva minua?

Luulen, että kuva on hieman harhaanjohtava, en koe, että reuna on vaaleampi. Kiitos tiedosta, oletan, että se on Al silloin.

S
ylven ylven sanoi:
Se näyttää al mutta al ei ole pinnalla.
Al on tummempi ydin kuin pinta.

Aina vaikea nähdä epäselvistä kuvista mitä se on ja se voisi hyvinkin olla al. Onko se pehmeää?

Vaahtera on samanlainen juovitus mutta silloin tavallisesti näkee myös ytimen viivat pieninä pisteinä.

S sinuslinus sanoi:
Leppäpuulla on tummempi ydin kuin pintapuu.

Aina on vaikea nähdä epäselvistä kuvista, mitä se on, ja se voisi hyvin olla leppä. Onko se pehmeä?

Vaahteralla on samanlainen syykuvio, mutta silloin näkee myös ydinpisaroita pieninä pisteinä.
Kokemukseni mukaan puu on helppo työstää, mutta silti tuntuu melko kovalta. Hmm, joten en varmaankaan sanoisi, että se on pehmeä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.