1 297 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Mikä puulaji kylpyhuonekalusteisiin?
Onko kenelläkään vinkkejä puulajeista kylpyhuonekalusteisiin? Sen pitää olla työtaso, kaapinovet ja erilaisia pidikkeitä samasta puulajista. Mieluiten sen tulisi olla tummempi puulaji, mutta ei mitään kiellettyjä trooppisia vaihtoehtoja.
Aluksi harkitsimme ostaa tavallista mäntyä ja petsata, mutta se voi olla epätasaista. Olemme myös pohtineet tammea ja käyttää jotain öljyä, jossa on tummempi pigmentti.
Työtaso ja muut osat täytyy olla samaa puuta/sävyä. Sahaan ja jyrsin ne itse sitten.
Aluksi harkitsimme ostaa tavallista mäntyä ja petsata, mutta se voi olla epätasaista. Olemme myös pohtineet tammea ja käyttää jotain öljyä, jossa on tummempi pigmentti.
Työtaso ja muut osat täytyy olla samaa puuta/sävyä. Sahaan ja jyrsin ne itse sitten.
Tummentes saarni olisi ollut tyylikäs, mutta ongelma on, että se voi jäädä epätasaisesti tummennettu. Olen epäonnistunut ennen. Siksi ajattelin, että voisi ehkä käyttää tummaa öljyä. Ilmeisesti on olemassa jotain, mitä kutsutaan coofeeöljyksi, mutta en ole löytänyt sellaista öljyä.
Mitä tulee tiikkiin, wengeen ja pähkinäpuuhun. Voiko näitä materiaaleja ostaa levyinä ja listoin jostain? Liimapuulevyt ovat yleensä helppoja löytää, mutta tarvitsen myös paloja, jotka ovat noin 15*100 mm ja niiden ei tulisi olla liimapuuta.
Mitä tulee tiikkiin, wengeen ja pähkinäpuuhun. Voiko näitä materiaaleja ostaa levyinä ja listoin jostain? Liimapuulevyt ovat yleensä helppoja löytää, mutta tarvitsen myös paloja, jotka ovat noin 15*100 mm ja niiden ei tulisi olla liimapuuta.
Klikkaa tästä vastataksesi