1 103 lukukertaa ·
2 vastausta
1k lukukertaa
2 vastausta
Mikä materiaali seiniin ja lattioihin ?
Hei!
Minulla on huone, joka on kokonaan betonia. Ajattelin käyttää sitä lisähuoneena perheelle ja aion sen vuoksi lämmittää sen. Kaikki seinät ovat maanpinnan yläpuolella, mutta takimmainen pitkä sivu rajautuu kylmään rinteeseen. Aiomme lämmittää sen pattereilla.
Nyt mietin, mikä olisi parasta:
Pitäisikö minun vain rapata ja maalata?
Pitäisikö asentaa kipsilevy?
Asentaa metallikehikko ja märkätilakipsilevy?
Laittaa klinkkeriä tai vain maalata lattia? Tasata se, koska lattia on kallellaan ja epätasainen?
Huoneessa on matala katto, noin 1,87 metriä ja noin 12 neliömetriä.
Ilmanvaihto, minkälaista?
Minulla on huone, joka on kokonaan betonia. Ajattelin käyttää sitä lisähuoneena perheelle ja aion sen vuoksi lämmittää sen. Kaikki seinät ovat maanpinnan yläpuolella, mutta takimmainen pitkä sivu rajautuu kylmään rinteeseen. Aiomme lämmittää sen pattereilla.
Nyt mietin, mikä olisi parasta:
Pitäisikö minun vain rapata ja maalata?
Pitäisikö asentaa kipsilevy?
Asentaa metallikehikko ja märkätilakipsilevy?
Laittaa klinkkeriä tai vain maalata lattia? Tasata se, koska lattia on kallellaan ja epätasainen?
Huoneessa on matala katto, noin 1,87 metriä ja noin 12 neliömetriä.
Ilmanvaihto, minkälaista?
Tämän huonekorkeuden kanssa olisin tehnyt kaikkensa säilyttääkseni jokaisen mahdollisen senttimetrin, eli tasoittaa seinät, tasoittaa katto ja maalata lattiat.
Miltä ilmanvaihto näyttää muualla talossa? Onko ulko-ovi ainoa sisäänkäynti huoneeseen?
Miltä ilmanvaihto näyttää muualla talossa? Onko ulko-ovi ainoa sisäänkäynti huoneeseen?
Että ei ole ilmanvaihtoa mutta ikkunoiden ja oven ympärillä ei ole tiivistä. Mietin, että venttiili tuulettimella olisi hyvä?
A ati sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi