P
Olen juuri saanut kotiini Swedoor-ulosoven. Mielestäni asennusohje on hieman puutteellinen. Mitä koskee karmien asennusta ja erityisesti kynnyksen alla. Kuvassa lukee "MS Glue", mutta mitä se on? Kynnyksen alapuoli on alumiiniprofiili, joten se ei ole kovin suuri kosketuspinta. Käsittääkseni siinä pitäisi olla jokin joustava sauma?

Swedoor-oven asennusohje: Karmien kiinnitys, käyttö MS-liimaa kynnyksen alla, varoitusmerkki optimaalisesta asennuksesta.

Swedoor-oven alumiiniprofiilinen karmi ja puinen reuna asennusvaiheessa.

Asennusohje Swedoor Advance-line FrameFast: http://www.swedoor.se/pages/file.as...erior_door_uk_se_no_dk_fi_ee_lv_lt_rus_01.pdf

Käytä elastista ulkokäyttöön tarkoitettua tiivistemassaa niin olet kotona.

Paras vastaus

P
Hienoa. Kiitos siitä. Nyt tiedän, mitä etsiä kaupasta.

Seison samanlaisten pohdintojen kanssa ja minun on ehdittävä asentaa koko erä nyt viikonloppuna ennen kuin julkisivuyritys tulee maanantaina.
1. Mikä on se kaistale, jonka he ovat luonnostelleet, että pitäisi liimata kynnyksen alle?
2. Kuinka pitäisi kiilata profiiloidun alumiinikynnyksen alle? Eikö sitä pitäisi kiilata lainkaan? Jos se pitäisi kiilata, pitäisikö kiilan olla poikittain profiilien yli vai profiilin sisällä pitkin?

Kaikki talon ikkunat on nyt vaihdettu ilman ongelmia, mutta tässä se pysähtyi.

• Mittari mittaa alumiinikynnyksen osaa, joka on kiinnitetty ruuveilla. Kynnyksen päällä on harmaa teippi, ja puupinta on näkyvissä.
P
Luulen, että kaistaleen pitäisi olla masoniittia tai vastaavaa, jotta kynnys saadaan tasaiseksi ja se pysyy tukevasti paikoillaan roikkumatta karmissa.

Erik_Hansson sanoi:
Remsan tror jag ska vara masonit eller liknande för att få tröskeln i våg och stå stadigt utan att hänga i karmen.
Olen aloittanut toisen keskusteluketjun pelkästään oven asennuskysymyksille, jossa pääsin siihen tulokseen, että alusta on tasoitettava ennen turvaluokiteltuja ovia ja on liimattava täysin kynnyksen alle. Olen edelleen epävarma siitä, missä remsa on. Mitä tulee MS Lim, niin Casco MultiSeal Byggfog toimii.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.