5 722 lukukertaa ·
8 vastausta
6k lukukertaa
8 vastausta
Melamiinipäällysteisten hyllylevyjen halkaisu ja katkaisu
Tilaa astianpesukoneelle tiskialtaan alla on noin 4 cm leveämpi kuin astianpesukone. Olen hankkinut valkoisen melamiinilla päällystetyn hyllylevyn lastulevystä, jonka aion sahata ja asentaa pystyyn peitelistaksi, noin 2 cm kummallekin puolelle astianpesukonetta. En ole koskaan sahannut tällaista materiaalia, mutta olen kuullut, että se lohkeilee helposti pinnasta, jos käyttää käsipyörösahaa. Sen vuoksi aion teipata pinnan, jonne leikkuulinjat tulevat, vähentääkseni tätä riskiä. Minkälaista teippiä suositellaan?
Sahassani on 165 mm terän koko. Kuinka monta hammasta terällä pitäisi olla tähän tarkoitukseen? Riittääkö 24?
Sahassani on 165 mm terän koko. Kuinka monta hammasta terällä pitäisi olla tähän tarkoitukseen? Riittääkö 24?
Sinun tulee kiinnittää sovitepalat kaappeihin, joten yksi vaihtoehto voi olla ostaa valmiiksi maalattu lista sopivassa koossa. Jos hyllytasot ovat esim. 19 mm paksuja, voit kääntää reunan ulospäin (ja sahatun sisäänpäin) ja silloin sinulla on takuu suora reuna molemmilla puolilla ja voit myös liimata ne kiinni.
Pidän kiinni käsikiekosta ja suorasta. Minulla on Milwaukee CS55, jossa on 165 mm kiekko. Vakiokiekolla on 24T + ja 18T. Mikä katsotaan hienohampaiseksi kiekoksi tässä koossa?zankan sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi