Kosteudenkestävä ja mahdollisuus tehdä "mustätt"
Varasto eristetty ja tulee olemaan peruslämmitys
Voin laittaa raakaponttia, mutta se tulee pituussuunnassa, joten joudun halkaisemaan viimeisen laudan jokaisessa lokerossa.
Yksinkertaisinta on ottaa levy ja sahata tarkka mitta ja sitten vain laittaa se paikoilleen. Mutta mikä levy?

Miksi ei halkaista ponttilautaa?

ystävällisin terveisin
Vain minä

Valmistamme blindbottenskiva tehtaalla.
Sisältää erityisen paljon vahaa.

Ola78
Asfaboard tai ulkogipsi voi toimia, halkaise levy puoliksi niin se sopii hyvin 600 lokeroon.

Raakapontti, no, mitat eivät sovi niin hyvin, joten minun täytyy halkaista molemmilta puolilta kussakin aukossa pituussuunnassa, luulen että levy on helpompi.
Asfaboard voi ehkä toimia, mutta pelkään että se ei ole tarpeeksi muotonsapitävä pitämään hiiriä poissa. Ulkokipsi olisi siinä tapauksessa parempi ja sillä on etuna, että se on helppo laittaa.
Onko markkinoilla se levy, jossa on vahaa?.

Lars S sanoi:
Råspont, nja, mitat eivät sovi hyvin, sillä joudun halkaisemaan molemmilta puolilta jokaisessa lokerossa pituussuunnassa, uskon, että levy on helpompi.
Asfaboard voisi toimia, mutta pelkään että se ei ole tarpeeksi muotostabiili pitääkseen hiiret loitolla. Ulkogyproc on siinä tapauksessa parempi ja sillä on etuna että se on helppo asentaa.
Onko markkinoilla sellainen levy vahalla?.
Aha. luulin että olit aloittanut råspontilla, siksi ehdotukseni.:D Ei, helpoin on varmaan asfaboard muutamalla kortlingerilla råspontia. Mutta jos sinulla on paljon puutavaraa lojumassa, säästät jonkun euron leikkaamalla niistä 55 palaa.:)

Styrofoam!

Öljeboard oli uusi tuttavuus minulle, voi olla vaihtoehto.

Styrox, ja silloinhan ei tarvitse sokkelia. Oletteko asentaneet sitä, eikö ole riski kylmäsilloista, jos sovitus ei ole täydellinen lattian koolaukseen nähden?

Styrofoam ei taida olla hiirtenpitävä? Käytin osb:tä, jonka ruuvasin alhaalta päin lattian palkkeihin. Osb oli halvin levy jonka löysin ja olen varma, ettei se roiku alas eikä hiiret jyrsi sen läpi. Kun aluslaudoitus oli alhaalla, hyödynsin tilaisuuden tukkia kaikki raot, jotka löysin. Oli rakoja ylös seinissä ja lattian palkkien välisissä "kammioissa". Täytin raot uretaanivaahdolla ja naulasin päälle kovalevyn. Jos hiiret tulevat yhteen kammioon, niillä on vaikeuksia päästä seuraavaan.

Erik

Vahatut rossipohjalevyt kovalevyssä 6,2x550x1200 mm (sileä puoli alaspäin) tai umpinaisen alapohjan vaneri 9x550x1200 mm, jos sen pitää olla läpäisykestävä.

ClasseClas
Käytin blindbottenskiva extra vaxad, joka on räätälöity cc600:lle. Se on tiivis ja siisti. Mahdollisesti voi lista runt skivan ennen kuin laittaa isolering, erityisesti jos bjälklaget on vint.

• Tykkään
med-bemjo
  • Laddar…
Avemo, en olisi vihjannut Styrofoamista, jos en tietäisi, että hiiret eivät syö läpi. (Kolme ei-sanaa samassa lauseessa, toivottavasti viesti meni perille silti :) ) Se on ilmeisesti liian sitkeää. Frigolit ei sen sijaan käy ollenkaan.

Kiitos kaikista vinkeistä, siitä tulee joko blindbottenplywood tai ehkä trossbottenmasonit. Päätän rakennusmarkkinoilla.

Kurtivan sanoi:
Avemo, en olisi vihjannut Styrofoamista, jos en tietäisi, että hiiret eivät syö sitä läpi. (Kolme ei samaan lauseeseen, toivottavasti viesti tuli silti perille :) ) Se on ilmeisesti liian sitkeää. Frigolit taas ei mene ollenkaan.
Mihin perustat tämän väittämän? Tunnen useita sokeita pohjia, jotka on rakennettu poikittain sparraajien päälle asennetulla lattiapaneelilla, ja ne ovat toimineet täysin OK

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.