Minulla on nykyään talon yhteydessä oleva katos, jota käytetään vain varastointiin, haluaisin pari yksinkertaista ovea, jotka suojaavat uteliailta katseilta.

Olen miettinyt OSB- tai rakennusvaneri P30:ia, vai onko olemassa muita vaihtoehtoja, jotka maksavat noin 400-500 kahdesta levystä?

Vaikka OSB maalattaisiin, se ei näytä kovin mukavalta, oletan, että vanerista tulee hieman tyylikkäämpi.

Mitat ovat noin 230*190

Tavallinen raakapontti voisi olla myös vaihtoehto.
Sinun täytyy luultavasti lisätä joitakin tukirakenteita saadaksesi vähän vakautta oviin, riippumatta siitä, mitä materiaalia itse ovilehti on.

Kyllä se on myös vaihtoehto, vois kuvitella että kustannus on sama kuin vanerilla, mutta hieman enemmän työtä maalauksen kanssa ja suurempi riski että se roikkuu jos ei saa aikaiseksi hyvää z:aa.

Olen hieman epävarma laittaa vain levy z:aan, pysyykö levy suorana vai onko riski suuri että se taipuu ylä- ja alapuolella reikiä?

K
Olen rakentanut kaksinkertaiset ovet mitoiltaan 2750x2250 ylijääneestä raakalautasta ja kehyksistä, ja siitä tuli yllättävän hyvä. Varmista vain, että saat Z oikein

Kyllä, uskon, että riski, että se vääntyy, on selvästi suurempi levykomateriaalilla. Se on luultavasti myös helpompaa saada maali kiinnittymään hyvin pontattuun paneeliin, sahauspinta ulospäin.

Muista tehdä Z oikeaan suuntaan, kärki sisäänpäin vastaavan oven ala-saranalla.

Voit myös käyttää jonkinlaista julkisivupaneelia, jos haluat, ehkä se kaikkein paras oikeastaan. Vähän kalliimpi, mutta luultavasti kuitenkin niin, että voit pysyä budjetissasi. Sitä olisin varmaan käyttänyt sinun tapauksessasi.

Oletko huomioinut maalin näissä 4-500:-?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.