Hei!
Aiomme remontoida makuuhuoneen, jossa savupiippu kulkee läpi. Tällä hetkellä uskon, että siellä on kipsiä, joka on sitten tapetoitu, loppu on tretexiä. Luultavasti aiomme repiä kaiken irti, koska se on rikki useista kohdista. Olen innostunut käyttämään huntonit pro seinää (en pidä kipsistä 😅). Onko se ok laittaa myös savupiippuun? Tiedän, että sitä ei yleensä tehdä, mutta olemme vetäneet putkia savupiipun läpi, koska se on ollut haljennut, joten se ei tule kuumaksi. Tietääkö joku, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?