1 273 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Mätä aita/seinä verannalla miten ratkaista?
Hei, meidän aita tai seinä tai mikä se nyt onkaan naapurin puolella terasseilla on lahonnut alhaalta, ennen kuin puhumme jonkun rakennusmiehen kanssa olisi kiva kartoittaa mitä voisi tehdä, mikä olisi parasta tai helpointa, itse ajattelin että voisi vain sahata pois alaosan ja laittaa tilalle leveän vaakalaudan (oranssit viivat) jollain tavalla, silloin tarvitsee vain vaihtaa se tulevaisuudessa kun se lahonnut, vaimoni on epäileväinen sen idean suhteen, luulen että hän harkitsee koko seinän vaihtamista, mutta se kuulostaa kalliilta minun korvissani, mietin myös vain valkoista peltiä jollain tavalla. Mitä ratkaisuja on? En ole käsityöläinen tai tottunut asumaan talossa, joten olkaa kilttejä. 
Kiitos, se kuulostaa toteutettavalta, mutta tarkoitatko, että pelti kiinnitetään lautojen taakse? Luulen, tai olen melko varma, että samantapaiset laudat ovat takana naapuria päin, silloin siitä tulee vähän vaikeaa kiinnittää sisäpuolelle ikään kuin...?J jonaserik sanoi:
Joten se on vain seinä, jossa on muutama regeli ja paneeli molemmin puolin. Voi olla mahdollista työntää levy sinun puoleltasi alle ja kiinnittää se parilla ruuvilla, jotta se pysyy paikoillaan. Sinun täytyy tarkistaa, missä alin regel on, jotta et sahaisi liian korkealle ja ettei levy menisi alle.
Grejt, tack!J jonaserik sanoi:Joten se on vain seinä, jossa on muutama palkki ja paneeli molemmilla puolilla. Voi olla mahdollista liu'uttaa peltiä alapuolelle sinun puolellasi ja laittaa muutama ruuvi terassilautaan, jotta se pysyy paikoillaan. Sinun täytyy tarkistaa, missä alimmainen palkki on, jotta et sahaa liian korkealle etkä saa peltiä sen alle.
Klikkaa tästä vastataksesi