4 083 lukukertaa ·
4 vastausta
4k lukukertaa
4 vastausta
Lux-elementit
Onko kenelläkään kokemuksia Lux-elements -levyjen käytöstä? Aion rakentaa pyöreän suihkun ja mietin, onko jotain erityistä, mitä pitäisi ottaa huomioon. Mistä näitä kannattaa ostaa?
Käytä sirkkeliä + vanhaa terää, jota et pelkää vahingoittaa.
Soita hänelle, joka on vastuussa näistä levyistä KGC:llä, sieltä voit saada hyviä vinkkejä esimerkiksi uravälistä, jotta saat kaarista hyvän symmetrian. Luulen, että haluat myös selvittää, miten vahvistat sisäpuolen (siellä missä olet leikannut uria) kun on kyse näin suurista pinnoista.
En ole löytänyt hyvää paikkaa ostaa näitä levyjä. Minulla on 20% alennus Fredellsillä, mutta se tulee melkein yhtä kalliiksi kuin ostaa suoraan KGC:ltä.
On varmaan muita levyjä kuin LUX, jotka ovat halvempia.
Soita hänelle, joka on vastuussa näistä levyistä KGC:llä, sieltä voit saada hyviä vinkkejä esimerkiksi uravälistä, jotta saat kaarista hyvän symmetrian. Luulen, että haluat myös selvittää, miten vahvistat sisäpuolen (siellä missä olet leikannut uria) kun on kyse näin suurista pinnoista.
En ole löytänyt hyvää paikkaa ostaa näitä levyjä. Minulla on 20% alennus Fredellsillä, mutta se tulee melkein yhtä kalliiksi kuin ostaa suoraan KGC:ltä.
On varmaan muita levyjä kuin LUX, jotka ovat halvempia.
olen saanut pienen esitteen Beijer byggiltä, jossa selitetään hieman raudoituksia jne.
Ovatko ne kalliita juttuja??
Ovatko ne kalliita juttuja??
Tarkista paikalliselta laattamyyjältäsi. Löysin samanlaisia levyjä toisen valmistajan brändiltä alle puoleen hintaan. En ole vielä hakenut niitä, joten en muista valmistajaa, mutta jos muistan sen, voin palata asiaan.
Klikkaa tästä vastataksesi