3 087 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Luettelo sisänurkista
Hei, minulla on pyöreä sisänurkka kylpyhuoneessa, halkaisijaltaan noin 40cm ja nyt vaikeaan kysymykseen, mitä voisi käyttää kattolistana tai taivuttaa listaksi.
Olen käyttänyt punottuja köysiä ja laittanut niitä listaksi toiseen huoneeseen, jossa tavallinen lista ei sopinut. Se toimisi myös tässä, mutta tuntuu siltä, että haluaisi jotain muuta, kun samanlaista on jo eteisessä.
Onko jollain luovia ideoita?
Olen käyttänyt punottuja köysiä ja laittanut niitä listaksi toiseen huoneeseen, jossa tavallinen lista ei sopinut. Se toimisi myös tässä, mutta tuntuu siltä, että haluaisi jotain muuta, kun samanlaista on jo eteisessä.
Onko jollain luovia ideoita?
Onko kyseessä suuri rako, joka sinun täytyy peittää? Jos pärjäät ohuemmilla puulistoilla, kuten kvartstav, ne ovat usein joustavampia kuin luulet. Säde 200 mm ei ole kovin terävä. Jos haluat olla varma, voit höyrykäsitellä sen ensin, jolloin se on helpompi taivuttaa. Laita lista muoviputkeen ja työnnä putki perinteisen kahvipannun nokkaan, jossa keität vettä. Kokeile. Kiiruhda sitten naulaamaan (jos voit naulata) ennen kuin se jäähtyy. Höyrytys käytetään myös "hieman" paksummalle puutavaralle, kuten Ostindiefararen Göteborgin
ja muiden alusten laudoituksessa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Hur får man liggande fasadpanel att liva runt knutar enkelt?
Fasad -
Betongspackel runt golvbrunn på ”altan”
Golv -
Kuinka listata pylvään ympäri?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
lista ympyrän muotoista aukkoa olohuoneeseen
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Byta kantlistan runt garageporten
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus