4 390 lukukertaa ·
8 vastausta
4k lukukertaa
8 vastausta
Löytää sääntö leveämpien listojen uusien ikkunoiden ikkunalaudan kiinnitykselle
Olen juuri asentanut uudet ikkunat, joissa on leveämmät listat kuin vanhoissa. Tämä saa minut epäilemään, että sääntö, johon ikkunalaudan kulma aiemmin kiinnitettiin, on nykyisin listan takana. Kuvassa näkyvät jäljet eivät siis ole siitä, mihin kulma on ruuvattu, vaan siitä, missä varsinainen tukiosa oli vasten (den typ av konsol).
Miten te olisitte tehneet? Kiinnitettäisittekö kulman listan läpi vai onko olemassa jokin muu ilmeinen ratkaisu?
Miten te olisitte tehneet? Kiinnitettäisittekö kulman listan läpi vai onko olemassa jokin muu ilmeinen ratkaisu?
Näyttää olevan kipsilevyä ja olen täysin amatöörimäisesti koputellut nähdäkseni, voinko löytää lankkuja, mutta voin selvästi tunnistaa vain ne, jotka kulkevat pystysuoraan ikkunan puolella. Kuitenkin kannattimien täytyy olla tiheämmin toisistaan noin 40-50 cm välein. Pitää pitää ylhäällä melko raskas kivilevy.H håbbe1961 sanoi:
Sinulla on vaakasuora koolaus, jonka varaan ikkunakarmin tulisi levätä. Saat ruuvata siihen tai ikkunakarmiin. Joskus saatat joutua irrottamaan listan, jotta pääset käsiksi oikeaan kohtaan etkä osu halkeamaan karmin ja koolauksen välissä. Pelkkä ruuvaaminen listaan ilman mitään taustarakennetta ei kestä.
Juuri niin. Siellä, missä lista nyt sijaitsee, oli ennen konsoli kiinnitettynä seinään, joten olen melko varma, että vaakasuuntainen sääntö on juuri sen alla.Bo arnold sanoi:
Vaikuttaa kätevältä ratkaisulta, jos se toimii! Tarkoitatko, että kiinnittäisin laudan sitten ikkunan sivun pystysuoriin runkoihin, ja laudan pitäisi pitää, jotta voin kiinnittää kannattimet siihen? Silloin oletan, että ruuvi menee ensin laudan läpi, mutta sitten myös kipsiin. Muuten tarvitaan melko paksu lauta. Vai pitääkö laudan vastata kannatinruuvin pituutta? Anteeksi, jos nämä ovat itsestäänselviä kysymyksiä monille - mutta eivät minulle! Opin kuitenkinH håbbe1961 sanoi:

On olemassa paljon muita hyllypidikkeitä, jotka kiinnitetään useammalla pienemmällä ruuvilla kuin yhdellä isolla.CecEle sanoi:
Vaikuttaa kätevältä ratkaisulta, jos se toimii! Tarkoititko, että kiinnittäisin laudan ikkunan sivulla oleviin pystypuihin, ja sitten lauta pitäisi kestää hyllypidikkeiden asentamista varten? Sitten oletan, että ruuvi menee ensin laudan läpi mutta sitten myös kipsiin. Muuten tarvitaan melko paksu lauta. Vai pitääkö laudan vastata hyllypidikkeen ruuvin pituutta?
Anteeksi mahdollisesti itsestäänselvistä kysymyksistä monille - mutta ei minulle! Opin kuitenkin![]()
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Hur hittar jag borrhål för bergvärmepump
Värmepumpar -
Vad ska jag sätta för att skydda väggens regelverk?
Fönster & Dörrar -
Vad ska jag sätta här för att skydda väggens regelverk?
Fönster & Dörrar -
Hur hitta ersättning för gammalt plastbeslag?
Fönster & Dörrar -
Hur hitta totalentreprenör för Finja attefallshus
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus