Kuinka täällä tehdään, jotta saadaan se näyttämään hyvältä?
Kyseessä on autotallissa oleva huone, jossa on ulko-ovi.
Kipsi betoniseinää vasten, ilmeisesti sokkeli on se mitä tarvitaan.
Kuinka tehdään toisella puolella, jossa kipsi ei mene aivan alas asti?
Kuinka tehdään oven alaosan kanssa? Oven ympärille tulee smyygi ja lista, kuten tehdään ikkunoiden ympärille?
Miten täällä tehdään, että saadaan se siistiksi?
Se on huone autotallissa, jossa on ulko-ovi.
Kipsiä vasten betoniseinää on kai sokkeli mitä käytetään.
Miten tehdään toisella puolella, jossa kipsi ei mene koko matkaa alas?
Miten tehdään oven alaosassa? Oven ympärille tulee smyygiä ja listoja kuten ikkunoiden ympärille?
Kiitos.
[kuva]
[kuva]
[kuva]
Sokkeli peittää tuon. Mahdollisesti joudut laittamaan jonkin etäisyyden niin, että sokkeli ottaa jostain vastaan. Minun autotallissani on sokkelina lautoja
Voit tehdä joko kuten kuvailet ikkunoiden ympärillä. Tai sitten verhoilet myös sivun kipsillä. Mutta kipsi on hauraampaa, joten smygi ja listat kestävät enemmän iskuja.
Jalusta peittää sen. Mahdollisesti sinun täytyy laittaa jokin välikappale niin, että jalusta ottaa vastaan jotain. Minun autotallissani jalusta on lautoja
Voit joko tehdä kuten ikkunan ympärillä. Tai sitten voit päällystää myös sivun kipsillä. Mutta kipsi on herkempi, joten smyygi ja kehys sietävät enemmän iskuja
Kiitos.
Ei vain kipsi, vaan myös MDF kärsii siinä, kovassa käytössä oleva ovi.
Luulen, että käytän valkoiseksi maalattua höylättyä puuta ja naulaan sen smyygiksi. Sitten jalusta lattian ja smyygin väliin.
Mutta miten tehdään, kun gyproc ja lattian välinen rako kuvassa 1?
Ei pelkästään kipsi vaan myös MDF tulee kärsimään siinä, vilkkaasti liikennöity ovi.
Luulen, että käytän valkoiseksi maalattua tasohöylättyä ja naulaan sen tuohon piiloksi. Sitten sokkeli lattian ja alapiilon väliin.
Mutta mitä tehdään raolla kipsin ja lattian välillä kuvassa 1?
Minulla on 90mm lankku sokkelina autotallissani
Muuten sen voi ratkaista tavallisella sokkelilla niin kauan kuin laitat taakse etäisyyksiä, jotta sokkelilla on jotain, mihin tukeutua. Muista tiivistää tila ulkopuolelta, muuten on olemassa riski hiirenpoluille siellä takana
Miksi rakennetaan tällä tavalla alun perin? Miksi seinän ja betonilattian välillä on 6,5 cm väli?
Joo hyvä kysymys. Kipsilevy ei pitäisi olla betonilaatan päällä muutenkaan. Luulin, että sinä olit rakentanut näin, joten en ajatellut kysyä miksi olet tehnyt niin
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.