Olen tekemässä kuivaushuoneen remonttia myyntiä varten ja lähestyn loppuvaihetta. Nyt täytyy asentaa muutama kaappialusta, jalkalistat, kattolistat sekä asettaa kaapeli kaapelikanavaan katon lähelle.
Mutta nyt tuli vähän mietteliäs olo, miten tarkkoja tarkastajat ovat puusta ulkoseinää vasten kellarissa?

Olen ajatellut kiinnittää kaappialustat puiseen runkoon, jotta ne ovat irti seinästä, mutta pitääkö runko olla metallia? Entä miten käsitellään tamminen työtaso, joka tulee siihen päälle, täytyykö jättää muutama millimetri seinästä irti joka suuntaan, ja jos kyllä, kuinka paljon?
Täytyykö käyttää muovi-/styroksilistoja katossa ja lattiassa? Ja tehdäkö jokin ratkaisu kaapelin kiinnitykseen ilman puuta?

Kiitollinen vastauksista, jotta voin edetä :-)

• Kellarissa, jossa on osittain maalattu seinä, johon on asennettu kaapeli ja ilmanvaihtoaukko. Lattialla on harmaita laattoja.
Ei hätää
Aseta puulista seinää vasten ja levy sen päälle (epäilen, että seinä ei ole täysin suora, joten sinne jää hieman ilmarakoa. Ei siksi, että sitä tarvittaisiin orgaaniselle materiaalille seinää vasten, enemmän tarkoitettu kun rakennat niitä paneelin sisäpuolelle jne.

Ellet sitten satu omistamaan paljon kosteutta seinän kautta mutta se näyttää kuvassa hyvältä

PS jos olet huolissasi, voit laittaa pienen etäisyyden sääntöön (muovinpala)

Olen samaa mieltä ZNK:n kanssa. Kun se on avoinna, erityisiä toimenpiteitä ei tarvita.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.