Rakennan pitkää pöytää, joka kulkee koko seinän pituudelta (356 cm). Olen ajatellut käyttää Byggmaxin valkoisella kalvotettua hyllylevyä: http://www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-09060.aspx.

Koska levyjen pituus on vain 2440 mm, minun täytyy liittää päädyt yhteen.

Onko teillä ehdotuksia, miten saisi siistin sauman?

Olen miettinyt tappi-, lamelliväli-, liima- ja tasoitus/maalausvaihtoehtoja. Jyrsiä syvempi ura päälle ja tasoittaa maalaten? Onko joku tehnyt näin? Myös ehdotuksia muista samanhintaisista rakennusmateriaaleista otetaan kiitollisena vastaan.

Tietenkin on olemassa helpommin liimattavia materiaaleja, kuten liimapuulevyt jne., mutta ne ovat kalliimpia.

Hei!

Laitoin varastoon uudet samanlaiset hyllylevyt ja liitin ne yhteen hyvällä lopputuloksella - tosin ei 600mm syviä, vaan 400mm...
Olen itse erittäin tarkka omien (ja muiden) töiden lopputuloksista ja olen tyytyväinen.
Sauma näkyy tietysti hieman, mutta halutessasi voit joko liimata tai vetää ohuen stripin lateksia ennen kuin puristat levyt yhteen.

Mutta - muista, että se on vain 18mm paksu - työpöydät ovat kai yleensä paksumpia?
Saatat joutua hankkimaan sääntöjä tai vastaavia alle, jotta koko rakenne saadaan jäykistettyä.

Muuten - katso Blocketista tai vastaavilta sivustoilta sopivan pituisen työtason löytämiseksi? Kyllä sellaisia tulee silloin tällöin...

Terveisin,
Daniel

Kiinnitin sen hienosti kekseillä ja liimalla. Aion täyttää sauman hieman maalilla, niin siitä tulee hyvä.
Epäilin, että joku kommentoisi laminaattilevyjen jäykkyyttä. Ensin on levy kunnolla kiinnitettyinä konsolien päälle seinään. Sen levyn päällä on 80 mm "väliseinät" ja laminaattilevy sen päällä. Näin levyjen väliin voi laittaa papereita ja tavaroita. Ja jäykkää siitä tulee!

Kiitos vinkeistä!

Hehe... Arvasin, että se asennetaan tiiviisiin konsoliin tai vastaavaan, mutta ei koskaan haittaa olla erityisen selkeä. :P

Tuo lokeroiden juttu kuulosti fiksulta! d^_^b

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.