2 187 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Liitos tiilen ja kipsiseinän välillä
Hei
Jos aiot rakentaa uuden kipsiseinän, onko sillä merkitystä halkeamien estämiseksi, käytetäänkö puu- vai metallirunkoa?
Olen etsinyt ja lukenut paljon, mutta en ole päässyt selville, mikä on paras ratkaisu halkeamien välttämiseksi ajan mittaan. Onko tähän edes vastausta vai onko mahdotonta välttää?
Jos aiot rakentaa uuden kipsiseinän, onko sillä merkitystä halkeamien estämiseksi, käytetäänkö puu- vai metallirunkoa?
Olen etsinyt ja lukenut paljon, mutta en ole päässyt selville, mikä on paras ratkaisu halkeamien välttämiseksi ajan mittaan. Onko tähän edes vastausta vai onko mahdotonta välttää?
Paras tapa on kiinnittää lista uuteen seinään, joka menee halkeaman yli, joka on noin 2 cm, ja on kaiken päällä, jolloin kaikki voi liikkua ilman, että se näkyy. Kun menee tiiliseinää vasten, se aina halkeilee, kaikki liikkuu talossa muutaman millimetrin sinne tänne.
Jäsen
· Västra Götaland
· 232 viestiä
Olen käyttänyt metalliprofiilia ja sitten maalattavaa pehmeää tiivistettä kipsin ja kevytbetoniseinän välillä ilman, että on halkeillut 3 vuoteen. Pitäisi toimia myös tiilellä.
Klikkaa tästä vastataksesi