1 802 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Liimataanko vuorilaudat seinään/tapettiin?
Aion asentaa listat oven ympärille uudelleentapetoidulle seinälle.
Kotona on vahvaa kiinnitysliimaa, enkä halua mielellään ruuvata tai naulata niitä käsin riskinä vahingoittaa listaa.
Kysymykseni on:
Voinko käyttää kiinnitysliimaa? Tarttuuko se hyvin tapettiin ja pysyykö se seinällä kiinni? Vai "roikkuuko se vain tapetissa"?
Vai pitäisikö minun ostaa naulain ja käyttää dyckertiä?
Kiitos etukäteen!
/ Simon
Kotona on vahvaa kiinnitysliimaa, enkä halua mielellään ruuvata tai naulata niitä käsin riskinä vahingoittaa listaa.
Kysymykseni on:
Voinko käyttää kiinnitysliimaa? Tarttuuko se hyvin tapettiin ja pysyykö se seinällä kiinni? Vai "roikkuuko se vain tapetissa"?
Vai pitäisikö minun ostaa naulain ja käyttää dyckertiä?
Kiitos etukäteen!
/ Simon
Minä itse käytän dyckert-kynsinaulaa ja naulainta. Jäljistä tulee niin pieniä, ettei niitä näy. Halutessaan voi myös ottaa pienen siveltimen ja tupsuttaa vähän väriä päälle, jolloin niitä ei voi nähdä.
Liimaaminen käy varmasti myös. Mutta onhan siinä riski, että jonain päivänä saattaa vahingossa repäistä listaa, jos kompastuu, ja silloin repii koko tapetin mukana? Ehkä vähän kaukaa haettu tosin.
Muista myös, että puu liikkuu.
Liimaaminen käy varmasti myös. Mutta onhan siinä riski, että jonain päivänä saattaa vahingossa repäistä listaa, jos kompastuu, ja silloin repii koko tapetin mukana? Ehkä vähän kaukaa haettu tosin.
Muista myös, että puu liikkuu.
Tuntuu vähän liioittelulta ostaa naulapyssy oven ympärille laitettavaa listausta varten. Osta Spikdrivare ja käytä tavallisia dyckert-nauloja ja vasaraa, ja kuten pennybridge kirjoittaa, sivele vähän maalia niihin, niin ne muuttuvat näkymättömiksi. Esiporaa pienellä poralla, jos pelkäät, että lista halkeaa.
Nyt en todellakaan ole joku, joka tavallisesti kehottaisi olemaan ostamatta työkaluja, mutta jos on kysymys vain listojen asentamisesta, olen itse asiassa (vaimoni äärimmäiseksi hämmästykseksi) samaa mieltä siitä, että se kuulostaa tarpeettomalta.
Toisaalta naulapyssy dyckertillä on todella kätevä, joten miksi et vuokraisi yhtä Hygglo-palvelusta päiväksi noin satasella?
Toisaalta naulapyssy dyckertillä on todella kätevä, joten miksi et vuokraisi yhtä Hygglo-palvelusta päiväksi noin satasella?
Olin juuri ehdottamassa samaa!Dowser4711 sanoi:
Nyt en todellakaan ole henkilö, joka yleensä neuvoo olemaan ostamatta työkaluja, mutta jos on kyse vain listojen asentamisesta, niin jopa minä (vaimoni suureksi yllätykseksi) olen samaa mieltä, että se kuulostaa turhalta.
Toisaalta naulapyssy dyckertillä on todella kätevä, joten miksi et vuokraisi sellaista esimerkiksi Hygglosta päiväksi noin sadalla?
Klikkaa tästä vastataksesi