Hei,

Meillä on parkettilattia, joka on valettulla laatalla, mutta se on irronnut hieman sekä reunasta että itse lattiasta, joten se joustaa, kun kävelee sen reunalla.

Parkettilattia, joka on irronnut reunoilta ja heijastuu kiiltävästä pinnasta, taustalla ikkunoita ja ulkonäkymä.

Kysymykseni on, voiko siihen laittaa vähän tec7:tä ja laittaa paino päälle niin, että se liimautuu kiinni, vai onko se huono idea? Onko teillä jotain muuta parempaa ehdotusta, jolla saisi sen kiinnitettyä?

Kiitos etukäteen!

O Oscar Hermansson sanoi:
Hei,

Meillä on parkettilattia, joka on valetun laatan päällä, mutta se on hieman irronnut, sekä reunasta että itse lattiasta, joten se joustaa kun sen päällä kävelee aivan reunassa.

[kuva]

Kysymykseni on, voiko sinne laittaa vähän tec7 ja asettaa painon päälle niin, että se liimautuu kunnolla, vai onko se huono idea? Onko teillä jokin parempi ehdotus, kuinka sen saisi kiinnitettyä?

Kiitos etukäteen!
Olen liimannut siirtymälistan klinkkerin ja parketin välille. Pysynyt neljä vuotta tähän mennessä. Mutta ehkä sinun täytyy ottaa koko lista ylös, jotta se kiinnittyy kunnolla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.