Olen juuri tilannut seuraavan PVC-jalkalistan.
https://www.amazon.se/-/en/gp/product/B01N80SL00/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&th=1
Se on itseliimautuva, mutta vain osassa, joka kiinnittyy seinään.
Sen on tarkoitus olla autotallissa ja suojata seiniä siltä varalta, että kaadetaan vettä. Jotta se ei valuisi seiniin.

Lattia on betonia, käsittelemätön. On olemassa mahdollisuus, että haluan tulevaisuudessa maalata lattian epoksimaalilla tai tehdä jotain pintakerrokselle. Siksi olen epävarma siitä, millaista tiivistettä pitäisi käyttää sen pienen osan lattialistasta, joka on betonilattiaa vasten.
Tiedän, että PL400 ja PL600 toimivat, mutta ne ovat hyvin pysyviä ja tarpeettoman vahvoja. Silikoni toimii varmaan, mutta voi aiheuttaa ongelmia lattian tulevissa pintakäsittelyissä/maalauksessa.

Mitä suosittelette, joka on kestävää mutta ei asetu pysyvästi?

Kiitos!

J jockebq sanoi:
Olen juuri tilannut seuraavan PVC-lattialistauksen.
[linkki]
Se on itseliimautuva, mutta vain seinään kiinnittyvältä osaltaan.
Tämä tulee autotalliin ja suojaa seiniä, jos satut läikyttämään vettä. Jotta se ei valuisi seiniin.

Lattia on betonia, käsittelemätön. On mahdollista, että haluan tulevaisuudessa maalata lattian epoksimaalilla tai tehdä jotain pintakerrokselle. Siksi olen epävarma siitä, millaista saumaustyyppiä käytän lattialistan pienen osan alle, joka menee betonilattialle.
Tiedän, että PL400 ja PL600 toimivat, mutta ovat erittäin pysyviä ja tarpeettoman vahvoja. Silikoni todennäköisesti toimii, mutta voi aiheuttaa ongelmia tulevissa pintakäsittelyissä/lattian maalauksissa.

Mitä suosittelisit, joka on kestävä mutta ei kiinnity pysyvästi?

Kiitos!
ehkä ulkosauma tai tec7

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.