Konehallissa, joka on 4,5 metriä korkea, haluan alemman katon.

Hallin koko on 8*10 metriä ja kysymys on, miten minun pitäisi edetä.

Toinen puoli tulisi olla 3 metriä ja toinen 3,5 metriä, joten ajattelin laittaa liimapuupalkin lyhyen sivun yli, eli 8 metriä. Haluaisin pystyä kävelemään tuolla 3 metrin osalla, mutta toisella puolella ei tarvitsisi kantaa enempää painoa kuin eristystä ja kattokipsiä. Mistä löydän 8 metrin liimapuupalkin? En haluaisi pylvästä keskelle.

Sitten siltä palkilta laitetaan 5 metriiä reunaan. Vähän helpommat mitat siellä.

12 Metriä on saatavana vakiopituudena, joten järkevän rakennusmarkkinoiden pitäisi pystyä tilaamaan se sinulle kotiin.

Oletetaan, että otan 8 metrin. Mitä sellainen maksaa? En tiedä, mikä olisi kohtuullinen koko...

Se on luultavasti ongelmasi. Niitä myydään yleensä 3,6 ja 12 metrin suuruisina standardina. Eli he ostavat 12-metrisiä ja pätkivät, jos sinulla on onnea, he voivat pätkiä 8+4, mutta on vaarana, että joudut ostamaan 12:n ja pätkimään itse.

Saattaa tietysti olla, että on olemassa paremmin järjestäytyneitä puutavaraliikkeitä kuin ne, joihin minulla on pääsy, jotka voivat järjestää myös 8-metrisen. Hinta riippuu täysin koosta.

Se oli selvä parannus :)
Olin juuri siellä, missä olin muutama vuosi sitten

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.