Piti liimata tukilistojat vanhan parkettilattian reiän alapuolelle, käytin uutta pl 600:ta, joka pitäisi kiinnittyä heti. Vartin tai niin jälkeen poistin puristimet. Listat irtosivat, kun kokeilin, ovatko ne kiinni. Asennusliima tuntuu kuin ikkunakitti, kuiva ja mureneva. Onko liima vanhaa vai onko se väärä liima tähän tarkoitukseen?

Siis puu puuta vasten, tukilistoille laitan vanerin ja sen päälle parkettilaatat korjaamaan parketin reiän.
 
kittimäinen, kuiva ja mureneva ei pl600 saa ehdottomasti olla suoraan tuubista! Onko se jäätynyt? Vanha?
 
Ostettu tänään K rauta. päivämäärä ok.
 
S
jäätynyt
 
Minun kai pitää reklamoida liima. Mutta kuinka hyvin PL 600 kiinnittyy/pitää verrattuna puuliimaan, kun kuitenkin käytän puristimia? Ei voi ruuvata ja se on lattia, joten sen täytyy kestää seisoa sen päällä.
 
S
todella hyvä
paras on kai trå mielestäni
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.