Hei,
Minulla on 30 cm leveä kipsilevy, joka pitää kiinnittää toiseen kipsilevyyn.
Pitkillä sivuilla ei ole takana palkkeja kiinnittämistä varten.
Riittääkö PL400 vai onko teillä muita suosituksia?

Ajattelin leikata palan nykyisestä kipsilevystä ja laittaa pieniä tukipalkkeja taakse, mutta ehkä PL400 on nopeampi ja toimii paremmin.

Se on 13 mm kipsilevy.

Kiitos etukäteen
 
  • 30 cm leveä kipsilevy nojaa seinään huoneessa, jossa näkyy puulattia ja keskeneräinen katto.
N
Se pysyy paikoillaan vahvalla liimalla, kuten pl 400 tai vastaavalla.
 
voi olla parempi käyttää pl 600, kiinnittyy nopeammin
 
Olen liimannut OSB OSB:hen kiinni PL400:lla, siitä tuli hyvin jäykkä ja hyvä.
 
pacman42 pacman42 sanoi:
Olen liimannut OSB:n OSB:hen PL400:lla, siitä tuli erittäin tukeva ja hyvä.
Kiitos.

Kiitos kaikista vastauksista kaikille.
 
Ei mitään ongelmaa liimata.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.