2 070 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
liima niskapuihin
Hei
Olen purkanut toisen puolen väliseinästä, joka koostuu jonkinlaisesta masoniittilevystä, joka on 9 mm paksu ja jonka sisällä on sellaisia pahvista tehtyjä rankarakenteita (näyttävät siltä, katso kuva).
Koska todellisten rankojen välimatka on 120 cm, minun on laitettava useita uusia rankoja, ja tässä on kysymykseni: voiko rankan liimata seinän jäljellä olevaan osaan?
En nimittäin halua ruuvata toiselta puolelta ja siten pilata tapettia tai muuta sellaista.
Minkälaista liimaa pitäisi siinä tapauksessa käyttää?
Olen purkanut toisen puolen väliseinästä, joka koostuu jonkinlaisesta masoniittilevystä, joka on 9 mm paksu ja jonka sisällä on sellaisia pahvista tehtyjä rankarakenteita (näyttävät siltä, katso kuva).
Koska todellisten rankojen välimatka on 120 cm, minun on laitettava useita uusia rankoja, ja tässä on kysymykseni: voiko rankan liimata seinän jäljellä olevaan osaan?
En nimittäin halua ruuvata toiselta puolelta ja siten pilata tapettia tai muuta sellaista.
Minkälaista liimaa pitäisi siinä tapauksessa käyttää?
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Erittäin hyvä idea käyttää liimaa. Käytä tavallista valkoliimaa tai asennusliimaa.
Minulla on itse täynnä tällaisia aaltopahviseiniä talossani, joka on rakennettu vuonna 69 SIAB:n toimesta. Ei ole juuri mitään äänieristystä, koska pinnat ovat yhteydessä toisiinsa, mutta rakenne on taivutuskestävä. Miten ihmeessä he ajattelivat?
Minulla on itse täynnä tällaisia aaltopahviseiniä talossani, joka on rakennettu vuonna 69 SIAB:n toimesta. Ei ole juuri mitään äänieristystä, koska pinnat ovat yhteydessä toisiinsa, mutta rakenne on taivutuskestävä. Miten ihmeessä he ajattelivat?
Klikkaa tästä vastataksesi

