Hei

Olen purkanut toisen puolen väliseinästä, joka koostuu jonkinlaisesta masoniittilevystä, joka on 9 mm paksu ja jonka sisällä on sellaisia pahvista tehtyjä rankarakenteita (näyttävät siltä, katso kuva).

Koska todellisten rankojen välimatka on 120 cm, minun on laitettava useita uusia rankoja, ja tässä on kysymykseni: voiko rankan liimata seinän jäljellä olevaan osaan?
En nimittäin halua ruuvata toiselta puolelta ja siten pilata tapettia tai muuta sellaista.
Minkälaista liimaa pitäisi siinä tapauksessa käyttää?
 
  • Innervägg avtäckt, visar struktur med kartongstag, masonitskiva och träram; fråga om limma fast reglar utan att skada tapet.
On täysin mahdollista liimata reglen, me liimaamme kaiken kipsin töissä, sillä tarvitsee vain laittaa 9 gipsskruv. Sättlim
 
Erittäin hyvä idea käyttää liimaa. Käytä tavallista valkoliimaa tai asennusliimaa.

Minulla on itse täynnä tällaisia aaltopahviseiniä talossani, joka on rakennettu vuonna 69 SIAB:n toimesta. Ei ole juuri mitään äänieristystä, koska pinnat ovat yhteydessä toisiinsa, mutta rakenne on taivutuskestävä. Miten ihmeessä he ajattelivat?
 
jatkoa, täällä ostetaan liimaa suuria määriä :)

-/Christian
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.