Hei
Olemme yrittämässä liittää diffuusiokalvoa seinissä ikkunankarmeihin. Iänkestävä teippi ei pysy kovin hyvin. Olen lukenut foorumilla liimasta, joka toimi diffuusiosuojalle ja puulle, mutta en löydä kyseistä keskustelua.
Onko kenelläkään tietoa liimasta?
Tai onko olemassa jokin muu hyvä tapa saada tiivis liitos ikkunankarmin kanssa?

Kiitos!

MalinW

drevaa tila seinäriman ja ikkunakarmin välillä. sitten ota tavallinen rakennuslateksi ja levitä drevauksen päälle. valmis

Hei daije,
Kiitos vastauksesta. Valitettavasti en usko, että se on niin yksinkertaista. Olemme lisäeristäneet voimakkaasti, joten diffuspärrin täytyy olla todella tiivis, jotta kosteaa sisäilmaa ei pääse ulos kondensoitumaan seiniin.

Niin yksinkertaista se on! Bottningslist ja tiivistä lateksilla, piste!

OK, hyvä kiitos!:)
Ovatko bottningslisten ja latexfogen diffuusiotiiviitä? Olen etsinyt Sikan, Cascon ja Bostikin verkkosivuilta tietoa siitä löytämättä mitään. Kun googlaan diffusionstät fog, löytyy paljon ohjeita siitä, että sitä tulisi käyttää ikkunoita asennettaessa, mutta en löydä viittausta mihinkään diffuusiotiiviiseen tiivisteeseen.
Kiinnittyykö latex diffuusio-muoviin?

käyttäessäsi rakennusvaahtoa drevin sijaan se on diffuusiotiivis

Rakennusvaahto olisi ollut hyvä, mutta nyt ikkunat ovat jo paikoillaan, eristettyinä ja valmiina. Käytämme sitten rakennusvaahtoa, jos päätämme kunnostaa toisen talon :)

MalinW sanoi:
OK, hyvä kiitos!:)
Ovatko bottningslist och latexfog tiiviitä? Olen etsinyt Sikasin, Cascosin ja Bostikin verkkosivuilta löytämättä tietoa siitä. Kun googlaan diffusionstät fog, löytyy paljon ohjeita, että sitä pitäisi käyttää ikkunoiden asennuksessa, mutta en löydä viitettä yhteenkään tiiviiseen fogiin.
Kiinnittyykö lateksi diffplastiin?
http://www.leifarvidsson.se/files/pdf3/51_low.pdf
Yksi monista tuotteista! Googleta diffusionstät fogmassa ja saat paljon osumia!

Tsekkaa Bostik foiltack, ehkä se mitä haluat

Saimme lopulta yhteyden suunnittelijaamme. Hänestä meidän pitäisi käyttää Sikas Igaspistoletia. Se on butyylikumipohjainen, ei lateksia. Se on erikoistuote höyrynsulkuja varten, ja Sikan valikoimassa ainoa toimiva heidän mukaansa. Varmasti on muita vastaavia massoja, mutta testaamme tätä.

Kiitos kaikista vastauksista!

MalinW

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.