387 lukukertaa ·
2 vastausta
387 lukukertaa
2 vastausta
Liian paksuja kalkkikivilevyjä
Harrastajapuuseppä
· Bjärehalvön
· 379 viestiä
Moro!
Olen löytänyt joukon todella hienoja laattoja, jotka haluamme kylpyhuoneeseemme. Kylpyhuoneen lattia on valettu ja sen pitäisi olla samalla korkeudella kuin viereinen lattia, mieluiten millimetrin tarkkuudella. Kylpyhuoneen lattia on laskettu noin 20 mm, mutta löytämäni laatat ovat melkein saman paksuisia. Onko maailmassa mitään keinoa, jolla laattojen paksuutta voisi vähentää niin, että ne voisivat toimia?
Olen löytänyt joukon todella hienoja laattoja, jotka haluamme kylpyhuoneeseemme. Kylpyhuoneen lattia on valettu ja sen pitäisi olla samalla korkeudella kuin viereinen lattia, mieluiten millimetrin tarkkuudella. Kylpyhuoneen lattia on laskettu noin 20 mm, mutta löytämäni laatat ovat melkein saman paksuisia. Onko maailmassa mitään keinoa, jolla laattojen paksuutta voisi vähentää niin, että ne voisivat toimia?
Jäsen
· Västra Götaland
· 3 295 viestiä
Sinun pitäisi myös asettaa laatat kiinnityslaastiin. Mutta vastauksena kysymykseesi, ei. Aseta korkeampi kynnys, se ei ehkä näy, kun se on paikoillaan. 👍
Laatan ohennus muutamalla millimetrillä voit varmaan unohtaa. Jos laatat ovat keraamisia, se ei ole mahdollista.C carlfredrik sanoi:Hei!
Olen löytänyt joukon todella hienoja laattoja, jotka haluamme kylpyhuoneeseemme. Kylpyhuoneen lattia on valettu ja sen pitäisi vastata lattian korkeutta ulkopuolella, mieluiten millimetrin tarkkuudella. Kylpyhuoneen lattia on laskettu noin 20 mm, mutta löytämäni laatat ovat melkein samat. Onko maailmassa mitään keinoa saada laattojen paksuus alas niin, että ne voisivat toimia?
Harmi, että löysit ne valun jälkeen, korkeuden säätäminen olisi ollut helpompaa silloin.
Joten varmaankin joudut miettimään muita laattoja ostettavaksi.
EDIT Huomasin nyt, että ne ovat kalkkikivilaattoja ja ne ovat vähän huokoisia ja ehkä voidaan hioa alas. Mutta ne imevät myös vettä, mikä ei ole hyvä, tiettyyn pisteeseen asti.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Tjockare färg för tapet/utjämning?
Färg, Måla & Tapetsera -
Hur göra underlaget för kalkstensplattor framför vedspis?
Golv -
Ca. 35mm tjocka spotlights för inbyggnad?
Belysning -
Använda "tjocka" lysrör i stället för "smala"
Belysning -
Piilotetut saranat paksuille luukuille?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka