Ajattelin rakentaa autotallin isoleca-lohkoista, jossa toinen puoli on rapattu ulkopuolelta ja toisella puolella on puupanelointi arkkitehtuurin/muotoilun vuoksi.
Jos asennetaan puupanelointi isolecan päälle, riittäisikö seinän slammaus sen sijaan, että se rapattaisiin?
Rakennesuunnitelmat sanovat:
Vaakasuora paneli
28 ilmarako
sockelputs
290 finja isoblock
Spontaanisti tuntuu, että slammaus riittäisi sen sijaan, että laitettaisiin kokonainen kerros sockelputs?