Ajattelin rakentaa autotallin isoleca-lohkoista, jossa toinen puoli on rapattu ulkopuolelta ja toisella puolella on puupanelointi arkkitehtuurin/muotoilun vuoksi.

Jos asennetaan puupanelointi isolecan päälle, riittäisikö seinän slammaus sen sijaan, että se rapattaisiin?

Rakennesuunnitelmat sanovat:

Vaakasuora paneli
28 ilmarako
sockelputs
290 finja isoblock

Spontaanisti tuntuu, että slammaus riittäisi sen sijaan, että laitettaisiin kokonainen kerros sockelputs?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.