Hei
jos on pystysuunnassa yhteen liitettyjä koolauksia jotka muodostavat nurkan, ja sitten faneria sen päällä, eikö silloin tarvita rautalevyjä kipsilevyn taakse? Olen käyttänyt niitä aiemmin vaakasuorissa koolauksissa, mutta silloin takana on ollut "vapaata". Vai suositellaanko niitä silti?