B
Hei

jos on pystysuunnassa yhteen liitettyjä koolauksia jotka muodostavat nurkan, ja sitten faneria sen päällä, eikö silloin tarvita rautalevyjä kipsilevyn taakse? Olen käyttänyt niitä aiemmin vaakasuorissa koolauksissa, mutta silloin takana on ollut "vapaata". Vai suositellaanko niitä silti?
 
A
Jos sinulla on reglar koko sisäkulman takana, niin plåtvinklaria ei tarvita takana.
 
  • Tykkään
Boan
  • Laddar…
Jos reglarna on ruuvattu yhteen, niin ei tarvitse.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.