Hei!

Olen ostanut talon vuodelta 1880 ja muutan sinne huomenna. Aion aloittaa yläkerran remontoinnin, jossa lasteni on tarkoitus asua. Yhdessä huoneessa tapetti on hyvin ryppyinen ja alusta (joku paksumpi pahvi?) pullistuu ulos. Ajattelin, että helpointa olisi vain ruuvata kipsilevy päälle ja sitten tasoittaa ja tapetoida. Yksi ongelma on kuitenkin se, että yhdellä seinällä on hyvin vähän tilaa patterin ja jalkalistan välillä. Jos onnistun irrottamaan jalkalistan, en luultavasti saa sitä enää takaisin. Minulla on suunnitelma laittaa kipsilevy jalkalistan yläreunaa vasten ja sitten rakentaa vähän päälle olemassa olevan jalkalistan ja pienen matkan ylös kipsilevylle. Vähän vaikea selittää, mutta tyyliin, että rakennan vanhan jalkalistan päälle.

Vaihtoehtoisesti voin yrittää yksinkertaisesti poistaa sen ja tehdä sen oikein heti 😊 Minulla on kuitenkin aika vastassa ja haluan saada valmista melko pian...

• Vanha valkoinen patteri, kuluneet putket ja halkeillut seinä tapetilla; rakennus- tai remontoinnin tilanne.
  • Seinässä kulmassa näkyy vaurioitunut tapetti ja jalkalista, johon nojaa putket. Taustalla haasteena lastulevyn asennus tilan ahtauden vuoksi.
Minulla oli samanlainen. Poistin elementit ja taivutin putket, kun renoveeungsgipsi oli paikoillaan ja maalattu.

• Tykkään
Ulric ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.