Hei.
Minulla on laminaattityötaso, joka täytyy leikata. Minulla on pistosaha C-tyypin terällä. Kuinka paljon yritänkin leikata, niin leikkaus ei ole suora. Toisin sanottuna se leikkaa vinossa kulmassa ja hyvin aaltoilevasti. Joko pistosahan terä on liian heikko tai teen jotain muuta väärin. Leikkaan taustapuoli ylöspäin.

Voitteko suositella minulle pistosahan terää, joka on C-tyypin mukainen ja sopii laminaattityötasolle, joka on noin 3.6 cm paksu? Koneessa on noin 350 wattia.

R Renovering11 sanoi:
Hei.
Minulla on laminaattitaso, joka pitää leikata. Minulla on pistosaha, jossa on C-tyypin terä. Kuinka paljon yritänkin leikata, leikkaus ei ole suora. Se leikkaa toisin sanoen kulmassa ja hyvin aaltoilevasti. Joko pistosahan terä on liian heikko tai sitten teen jotain muuta väärin. Leikkaan ylösalaisin.

Voitteko suositella minulle C-tyypin pistosahan terää, joka sopii noin 3,6 cm paksuun laminaattitiskipöytään? Kone on noin 350 wattia
Tarvitset pyörösahan saadaksesi hienon leikkausjäljen.
Pistosahalla vapaasti leikatessa tulee kieroja.

A
Upotussaha ohjauskiskolla, jos haluat siistin lopputuloksen.

• Tykkään
TommyC ja 1 muu
  • Laddar…
Jos aiot työskennellä sillä mitä sinulla on, kiinnitä sitten lauta ohjaimeksi ja anna sahalle töitä, eli paina hyvin vähän. Olen itse käyttänyt metalliteriä, kun haluan suorat leikkaukset kovissa levyissä.

• Tykkään
Tjrex
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.