972 lukukertaa ·
3 vastausta
972 lukukertaa
3 vastausta
Leikkaus laminaattityötasoon - kiireellistä apua
Hei.
Minulla on laminaattityötaso, joka täytyy leikata. Minulla on pistosaha C-tyypin terällä. Kuinka paljon yritänkin leikata, niin leikkaus ei ole suora. Toisin sanottuna se leikkaa vinossa kulmassa ja hyvin aaltoilevasti. Joko pistosahan terä on liian heikko tai teen jotain muuta väärin. Leikkaan taustapuoli ylöspäin.
Voitteko suositella minulle pistosahan terää, joka on C-tyypin mukainen ja sopii laminaattityötasolle, joka on noin 3.6 cm paksu? Koneessa on noin 350 wattia.
Minulla on laminaattityötaso, joka täytyy leikata. Minulla on pistosaha C-tyypin terällä. Kuinka paljon yritänkin leikata, niin leikkaus ei ole suora. Toisin sanottuna se leikkaa vinossa kulmassa ja hyvin aaltoilevasti. Joko pistosahan terä on liian heikko tai teen jotain muuta väärin. Leikkaan taustapuoli ylöspäin.
Voitteko suositella minulle pistosahan terää, joka on C-tyypin mukainen ja sopii laminaattityötasolle, joka on noin 3.6 cm paksu? Koneessa on noin 350 wattia.
Tarvitset pyörösahan saadaksesi hienon leikkausjäljen.R Renovering11 sanoi:Hei.
Minulla on laminaattitaso, joka pitää leikata. Minulla on pistosaha, jossa on C-tyypin terä. Kuinka paljon yritänkin leikata, leikkaus ei ole suora. Se leikkaa toisin sanoen kulmassa ja hyvin aaltoilevasti. Joko pistosahan terä on liian heikko tai sitten teen jotain muuta väärin. Leikkaan ylösalaisin.
Voitteko suositella minulle C-tyypin pistosahan terää, joka sopii noin 3,6 cm paksuun laminaattitiskipöytään? Kone on noin 350 wattia
Pistosahalla vapaasti leikatessa tulee kieroja.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Katkaise laminaatti keittiötason alla
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Skapa rutigt golv av laminat/klickgolv?
Golv -
Kapa laminat på längden med cirkelsåg. Hur ha/fästa planka?
Verktyg & Maskiner -
Katkaise työtaso (laminaatti) parhaalla tavalla
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Kapa laminatskiva bäst
Utbyggnad och tillbyggnad