Hei
Olen vaihtamassa vanhaa vaatekaappia. Olen poistanut vanhan ja ajattelin laittaa siihen 220 cm pitkän ja 80 cm leveän.
Ongelma on, että aukko on 217,5 cm pitkä. Puuttuu 2,5 cm, jotta kaappi mahtuu sisään. Yläpuolella on kantava palkki, joka on tiellä. Se on luultavasti 4,5 x 17 cm.
Kysymys on, voiko palkista leikata 3 cm saadakseen kaapin sisään. Katso kuvat:
Ei, on epäsopivaa leikata pois kantavaa palkkia, erityisesti sen alareunasta. Voit vaihtaa sen teräspalkkiin madaltaaksesi korkeutta, mutta se on luultavasti enemmän työtä kuin on sen arvoista.
Ei, on sopimatonta ottaa kantavaa palkkia pois, varsinkin alapinnasta. Voit vaihtaa sen teräspalkkiin saadaksesi korkeuden alas, mutta se on luultavasti enemmän työtä kuin on sen arvoista.
Hei
Olen vaihtamassa vanhaa komeroa. Olen ottanut vanhan pois ja ajattelin laittaa tilalle yhden, joka on 220 cm pitkä ja 80 cm leveä.
Ongelma on, että aukko on 217,5 cm pitkä. Puuttuu 2,5 cm, jotta kaappi mahtuisi sisälle. Yllä on kantava palkki, joka on tiellä. Se on 4,5 x 17 cm, uskoakseni.
Kysymys on, voiko 3 cm leikata pois palkista, jotta kaappi mahtuisi sisään. Katso kuvat:
[kuva] [kuva] [kuva] [kuva]
[kuva]
etkö voi avata sisältä, jotta voisi nähdä, miltä se näyttää, ehkä yllä on jotain?
Hei
Olen vaihtamassa vanhaa vaatekaappia. Olen ottanut vanhan pois ja ajattelin laittaa sinne yhden, joka on 220 cm pitkä ja 80 cm leveä.
Ongelma on, että aukon pituus on 217,5 cm. Kaappi tarvitsee 2,5 cm lisää, jotta se mahtuu sisään. Yllä on kantava palkki, joka on tiellä. Se on 4,5 x 17 cm, luulisin.
Kysymys on, voiko palkista sahata 3 cm, jotta kaappi mahtuu. Katso kuvat:
Ei, ei sokkelia uudessa kaapissa. Leikkasin vanhan kaapin sokkelin pois ja sain lisää 12 cm. Olen valinnut jalat kaappiin, jotka ovat vain 1,1 cm korkeat. Lattian kohdalla ei ole marginaalia.
Kaappi koostuu muuten yhdestä 180 cm ja yhdestä 40 cm rungosta, yhteensä 220 cm, plus jalat 221,1 cm. Harmi, että puuttuu vain 3 cm, jotta sen saisi sisään. Mutta voin muuttaa muotoa (Platsa on se), niin että se olisi yksi 120 cm runko plus 2x40 cm, yhteensä 201,1 cm. Menetän 17 cm, johon ajattelin laittaa peitelevyn kaapin yläpuolelle ? Mitä mieltä olet siitä ?
voitko avata sisältä niin, että näkee miltä se näyttää, ehkä sen yläpuolella on jotain?
Tämä kuva on sisältä. Oli 3 kpl 28 mm regeliä, jotka oli asennettu palkin alapuolelle ja jotka poistin. Ne olivat säätelemässä vaatekaapin aukkoa vanhan kaapin mittojen mukaan. Luulin, että siellä olisi toinenkin regel vedettävänä mutta valitettavasti ei ollut. Aina ei ole tuuria Pysähdyin, kun revin masoniitin oikealta puolelta ja huomasin tulleeni palkille asti.
Tämä kuva on sisältä. Siinä oli 3 kpl 28 mm säleitä, jotka oli asennettu palkin alapuolelle ja jotka poistin. Ne olivat siellä sovittamassa vaatekomeron aukkoa vanhaan kaappiin. Luulin, että olisi vielä yksi säle vedettävissä pois, mutta valitettavasti ei ollut. Joskus ei onnea ole Sitten työ pysähtyi, kun purin masoniitin oikealta puolelta ja huomasin tulleeni palkkiin asti.
[kuva]
Kysymys on, mitä on yläpuolella. Muissa kuvissa näyttää olevan 300-400 mm lattian yläpohjaan. Kenties siellä on vielä yksi?
Ei, uusiin kaappeihin ei tule sokkelia. Leikkasin pois sokkelin vanhasta kaapista ja sain 12 cm lisätilaa. Olen valinnut kaapin jalat, joiden korkeus on vain 1,1 cm. Lattian ja kaapin välillä ei ole mitään marginaalia.
Kaappi koostuu 180 cm ja 40 cm rungosta, yhteensä 220 cm, plus jalat 221,1 cm. Harmi, että vain 3 cm puuttuu sen sisään mahtumiseksi. Mutta voin muuttaa muotoa (Platsa on kyseessä) niin, että se on 120 cm runko plus 2x40 cm, yhteensä 201,1 cm. Menetän 17 cm, johon ajattelin laittaa peitelevyn kaapin yläpuolelle? Mitä mieltä olette?
Tai katkaise vaatekaappi pohjasta ja lukitse sivut pienillä valkoisilla kulmilla.
Kysymys on siitä, mitä yläpuolella on. Jos katsotaan muita kuvia, näyttäisi olevan 300-400 mm välikattoon. Ehkä siellä on lisää?
Mikä kuva sitten?
Näin olen ymmärtänyt sen tässä kuvassa.
Ei ole enää säästöjä otettavaksi. Se on yhtenäinen 16,5 cm palkki, joka kulkee koko matkan makuuhuoneesta käytävään ja jatkuu keittiöön. Se on 100 % kantava.
Mikä kuva sitten?
Näin minä olen ymmärtänyt sen tässä kuvassa.
Ei ole enempää rankoja poistettavaksi. Se on yhtenäinen 16,5 cm palkki, joka kulkee koko matkan makuuhuoneesta eteiseen ja jatkuu keittiöön. Se on 100% kantava.
Hei taas
Tältä se näyttää kuvien mukaan. Minun piti nostaa vaatekaappia 17 cm, jotta se on samalla tasolla palkin kanssa.
Nyt täytyy vielä tehdä jotain korotukselle. En rakentanut sokkelia useista syistä.
Miten peitän tukipuut? Aluksi ajattelin liimata kiinni peitelevyn, mutta eräs ystäväni ehdotti maalaamaan sen seinien tasapinnalle, kaunein näin oli motivaationa.
Luulen, että se voi olla vaikeaa saada onnistumaan. Voiko ensin liimata kittilaastin ja sitten mikrolitin päälle ja maalata?
Kaikki ehdotukset otetaan lämpimästi vastaan.
Hei taas
Näin se onnistui kuvien mukaan. Jouduin nostamaan vaatekaapin 17 cm päästäkseni palkin kanssa samalle tasolle.
Nyt on vielä tehtävä jotain sille korotukselle. En rakentanut sokkelia useista syistä.
Kuinka peitän tukirakenteet? Aluksi ajattelin liimata peitelevyn, mutta ystäväni ehdotti maalaamista samalla tasolla kuin seinät, koska se olisi siisteintä.
Luulen, että se on vaikeaa. Voiko ensin liimata tasoitekipsilevyn, sitten laittaa mikrolit päälle ja maalata?
Kaikki ehdotukset otetaan lämpimästi vastaan.
[kuva] [kuva] [kuva]
Olisin mukauttanut peitelevyä ja jos sen vieressä oleviin seiniin jää rakoja, olisin saumaustäyttänyt ne. Kukaan ei edes huomaa, miltä vaatekaappisi sokkeli näyttää, paitsi sinä itse.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.