Hei!

Olen rakentamassa talon laajennusta kellarilla ja suunnittelen käyttäväni Legolitia tai isoblockia kellarin seiniin.
Mieluiten haluaisin käyttää Legolitia, mutta en löydä siitä mitään tietoa enkä jälleenmyyjää, joka vastaisi. Onko näitä edes enää saatavilla vai voiko niitä yhä hankkia?

Olen muurannut monia perustuksia, mutta nyt en jaksa enää yhtä lisää :)

//JPK

L
Lue vähän täältä Legolit ja yrityksestä
.paroc.se/om-paroc/nyheter-och-media/nyhetsarkiv/2011/vaggar-fyllda-med-cellplast-kan-vara-en-tickande-brandbomb
Nordic Therm AB on myyjä, mutta en tiedä, toimiiko se tänään
Olen tarkistanut kaikki yritykset, en löydä mitään vuodelta 2017

Kiitos!
Pidä tuo riski mielessä rakennusjärjestelmää ja paloturvallisuutta valitessa.

Olen yrittänyt saada heihin yhteyttä, mutta en saa yhteyttä... Tuote on ehkä poistettu, koska tieto on kadonnut.

Jos kellari on maan alla, en usko, että voit käyttää isoblocken.

Kestääkö se ei maan painetta?
En löydä tietoa mistään

Onko olemassa mitään Thermomur-tyyppistä tuotetta, joka ei vaadi 140mm betoniydintä?
Koko kustannus tulee niin kalliiksi

L
On 3 yritystä osoitteessa, jotka voidaan mahdollisesti yhdistää, mutta ei ole puhelinnumeroita kenellekään heistä. Voihan soittaa muille osoitteessa ja kysyä niiltä, jotka ovat siellä, ne löydät täältä

www.hitta.se/lantmannagatan+6+laholm/företag/2

Kiitos!
Yritin uudelleen, ja nyt heidän numero nettisivulta on ainakin varattu.

Löysin myös asennusohjeen, joka sanoo, että se toimii vastatäytöllä edellyttäen, että laatasta nousee raudoitus ylös seinään.

Nykyään tulevaisuuden talot ovat rakentamassa legolita.
Nordic Therm käsittelee vain aurinkopaneeleja.

J _JpK_ sanoi:
Se on nykyään tulevaisuuden taloissa, joissa on legoliti.
Nordic Therm tekee vain aurinkokennoja.
Hei, miten on mennyt Legolitin tai Ekolitin, kuten sitä nykyään kutsutaan, kanssa? Oletko saanut tarjouksen tai löytänyt muun rakenteen? Itse harkitsen rakentamista Ekolitilla. Olen siis kiinnostunut saamaan palautetta muilta, joilla on kokemusta asiasta.

P
Käytimme Sundolitt KUB:ia, kun rakensimme lisäosan. Naurettavan helppoa ja kätevää.

Scouten sanoi:
Käytimme Sundolitt KUBia, kun rakensimme. Naurettavan helppoa ja sujuvaa.
Joo okei, olen myös nähnyt niitä, ja vaikuttaa olevan kätevä järjestelmä. Kuitenkin minulla on ollut vaikeuksia löytää jälleenmyyjää Hki:ssä, joka voisi antaa kunnollisen tarjouksen.

Missä rakensitte ja ostiko rakennusliike materiaalit? Olen ajatellut rakentaa (ainakin) kellarin itse ja siksi etsin käteviä tapoja tehdä se (sekä kustannustehokkaasti).

P
Rakensimme kokonaan omassa hallinnassamme, Skånessa, joten kerroin rakennusmyyjälleni rakennuskaupassa, mitä halusin ja kuinka paljon, ja sitten hän teki tarjouksen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.