Hei,

Ajattelin käyttää leca-kerrosta korotettuna sokkelina laatalle attefalltalolleni. Valoin laatan ilman reunapalkkeja ja haluaisin nostaa sen hieman maasta.

Ajatuksena oli 15 cm leveä leca.
Onko teillä hyviä neuvoja raudoitukseen? Tarvitaanko sitä? Sekä pystysuoraan alas laattaan ja/tai vaakasuoraan?
 
M Maccannilsson sanoi:
Hei,

Ajattelin käyttää kevytsoraharkkoja korotettuna sokkelina laatalleni attefall-taloon. Valoin laatan ilman kantavia palkkeja ja haluaisin nostaa sen hieman maasta.

Ajatuksena oli käyttää 15 cm leveää kevytsoraharkkoa.
Onko teillä hyviä vinkkejä raudoitukseen? Onko tarpeen? Sekä pystysuoraan laattaan ja/tai vaakasuoraan?
Parempi varmistaa kuin olla epävarma - raudoita.
 
  • Tykkään
Maccannilsson
  • Laddar…
En vahvistanut kierrosta, joka minulla on autotallin perustan päällä. Seisoo vakaasti. (y):cool:
 
  • Tykkään
Maccannilsson
  • Laddar…
oscarwww oscarwww sanoi:
Parempi turvallinen kuin epävarma - aseistaudu.
Joo, olen itse asiassa samaa mieltä. Mutta ajattelin, että olisi kätevämpää käyttää sileitä lohkoja, ilman uria, jos ei tarvitse aseistaa. Näyttää siltä, että monet eivät aseista vain yhdellä kerroksella..
 
FredrikR FredrikR sanoi:
En vahvistanut sitä kierrosta, joka on autotallin perustuksen päällä.
Seisoo vakaasti. (y):cool:
Ei halkeamia saumoissa tai muuta sellaista? Käytitkö vain laastia laattojen ja lekaharkkojen välillä vai kiinnititkö jollain vahvikkeella?
 
Ei lainkaan armerointia, ei halkeamia.
Puhdistettu ulkopuoli.
 
  • Tykkään
Maccannilsson
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.