1 425 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Lattiasuunnitelma -82
Kaverit!
Luen, luen ja luen. Sitten yritän tulkita piirustuksiani talosta Jönköpingissä, Nordiska trähus från 82. Tulen hulluksi perustuspalkkien, laattojen, eristyksen yli tai ali kanssa. Onko joku, joka voi tulkita tätä piirustusta paremmin? Mitä minun tulisi ottaa huomioon mahdollisessa tarkastuksessa ja ostossa?
Luen, luen ja luen. Sitten yritän tulkita piirustuksiani talosta Jönköpingissä, Nordiska trähus från 82. Tulen hulluksi perustuspalkkien, laattojen, eristyksen yli tai ali kanssa. Onko joku, joka voi tulkita tätä piirustusta paremmin? Mitä minun tulisi ottaa huomioon mahdollisessa tarkastuksessa ja ostossa?
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Kuvan resoluutio on liian huono, tekstin täytyy olla luettavissa.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Huolimatta siitä, että teksti on vaikealukuinen, en löydä mitään eristystä betonilaatan alta. Se on huomionarvoista vuonna 1982 rakennetussa talossa. Kehotan olemaan ostamatta.
Klikkaa tästä vastataksesi

