Hei, jos aikoo asentaa lattialämmityksen uuteen taloon, onko sitten sidottu alkuperäiseen pohjapiirrokseen, vai voiko siirtää/tehdä uusia seiniä halutessaan? Mietin, onko helppoa vahingoittaa putkea?

Suunnittelen rakentaa talon, jossa on "keskeneräinen" ullakko, joka myöhemmin sisustetaan yläkerraksi. Mutta ajattelen, että yläkerran pohjaratkaisu saa odottaa myöhempään ajankohtaan. Mutta jos asentaisi lattialämmityksen, ajettaisiinko silloin itsensä nurkkaan seinien kanssa? Mietin, olisiko sittenkin parempi asentaa putket pattereille.

Kiitos etukäteen

/Per

Ei siis, voit kyllä asentaa väliseinän vaikka sinulla on vesikiertoinen lattialämmitys, mutta sinun on tiedettävä, missä putket kulkevat. Ei ole kovin hauskaa porata putkeen, koska silloin yleensä syntyy sellainen moderni sisävesiputous alemmalle kerrokselle.

K Kimpaann sanoi:
Ei siis voit kiinnittää sisäseinän, vaikka sinulla olisi vesikiertoinen lattialämmitys, mutta sinun täytyy tietää missä linjat kulkevat. Ei ole kovin hauskaa ruuvata putkeen, koska siitä tulee nykyaikainen sisävesiputous alemmalle kerrokselle.
Joo, juuri sitä minä pelkään. Mutta kuinka tiheästi putket yleensä ovat? Luulen, että aiheutan itselleni ongelmia lattialämmityksellä.

Sitten jos sinulla on yksilöllinen ohjaus silmukoille, niin lämpö voi tulla väärään paikkaan.

Silmukat ovat yleensä hieman eri tavoin, mutta 15-30 cm välein. Lue, mitä valmistaja ilmoittaa.

Miksi ette asennettaisi lattialämmitystä samassa yhteydessä, kun sisustatte ullakkoa? Laittakaa nyt joku yksinkertainen alusta, jos tarvitsette sitä.

• Tykkään
Kimpaann ja 1 muu
  • Laddar…
S skyisthelimit sanoi:
Miksi et asentaisi lattialämmitystä samalla kun sisustatte ullakkoa? Laita joku yksinkertainen aluslattia nyt, jos tarvitsette sitä.
Olen ajatellut tuota noin

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.