77 lukukertaa ·
3 vastausta
77 lukukertaa
3 vastausta
lattiakaivo tai syöksytorvi
Hei!
Minulla on tila, johon ajattelin rakentaa saunan ja jossa olen valmistellut putken, jotta voin poistaa vettä, jos esim. huuhdon saunaa, ja myös vettä, joka valuu, kun heitän löylyä.
Tila on eristetty, mutta on yleensä kylmä.
Putki menee suoraan maahan sepelin läpi ja nousee saunaan.
Kysymys on, pitäisikö olla spygatti vai lattiakaivo?
Spygatti - riski hajuille?
Lattiakaivo - riski, että vesilukko jäätyy rikki?
(Tiedän, että paras ratkaisu olisi varmasti liittää putki toiseen sadevesijärjestelmään, mutta se on melkein mahdotonta siellä, missä se on.)
Minulla on tila, johon ajattelin rakentaa saunan ja jossa olen valmistellut putken, jotta voin poistaa vettä, jos esim. huuhdon saunaa, ja myös vettä, joka valuu, kun heitän löylyä.
Tila on eristetty, mutta on yleensä kylmä.
Putki menee suoraan maahan sepelin läpi ja nousee saunaan.
Kysymys on, pitäisikö olla spygatti vai lattiakaivo?
Spygatti - riski hajuille?
Lattiakaivo - riski, että vesilukko jäätyy rikki?
(Tiedän, että paras ratkaisu olisi varmasti liittää putki toiseen sadevesijärjestelmään, mutta se on melkein mahdotonta siellä, missä se on.)
Sinun ei tarvitse valita lattiakaivon tai kalliin erityisen spygattin hankkimisen välillä saunakäyttöön.
Osta tavallinen Purus Brage ja poista vesilukko talvikaudella, jos sinun on välttämätöntä olla tiiviisti eristetty lattia.
Vielä parempi on, jos harkitset kokonaan uudelleen ja rakennat harvan ritilälattian.
Osta tavallinen Purus Brage ja poista vesilukko talvikaudella, jos sinun on välttämätöntä olla tiiviisti eristetty lattia.
Vielä parempi on, jos harkitset kokonaan uudelleen ja rakennat harvan ritilälattian.
On olemassa mekaanisia vesilukkoja jousella, jotka eivät kuivu. Purus-kaivoon voi vaihtaa olemassa olevan vesilukon sellaiseen, maksaa viisisataa.H Hunneberg sanoi:Hei!
Minulla on tila, johon ajattelin rakentaa saunan ja olen valmistanut putken, jotta saunan voi huuhdella, ja myös vettä, joka valuu, jos heittää löylyä.
Tila tulee olemaan eristetty, mutta useimmiten kylmänä.
Putki menee vain suoraan ulos maahan murskekiveen ja nousee saunaan.
Kysymys kuuluu, tulisiko olla lattiakaivo vai viemäriputki?
Viemäriputki - hajuriski?
Lattiakaivo - riski, että vesilukko jäätyy ja hajoaa?
(Tiedän, että paras olisi liittää putki toiseen sadevesijärjestelmään, mutta se on melkein mahdotonta siellä, missä se on.)
Konehuoneessa laitoin purus ruostumattoman lattiakaivon mekaanisella vesilukolla. Toimii hienosti.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Tätskikt lossnat vid golvbrunn? Problem eller normalt?
Badrum -
Tips på avloppslösning, källare. Golvbrunn eller inte vid flytt av TM.
Tvättstuga -
Spygatt eller golvbrunn?
Grund & Markarbeten -
Spygatt eller golvbrunn under badkar?
Vatten & Avlopp -
spygatt eller golvbrunn i gjutjärn i garage
Vatten & Avlopp