Olen hiljattain ostanut yksikerroksisen talon sisustetulla kellarilla vuodelta -69.
Nyt on niin, että siellä on ollut ongelmia kohonneen kosteustason kanssa kellarissa, mutta ulkopuolella tämä on korjattu platonmatolla ym. edellisen omistajan toimesta.

Sisäpuolella ei ole kuitenkaan tehty mitään.
Oleskeluhuoneessa oli kokolattiamatto, jonka alla oli kovalevy asfaltin päällä.
Lisäksi koko lattia on peitetty kylmäbitumilla tai tervalla (luulen :P).
Ensimmäinen ajatukseni oli repiä kaikki irti ja laittaa platonmatto, lastulevy ja klikattava lattia,
mutta kun huomasin "sotkun" pohjalla, aloin epäröidä.
"Sotku" on enemmän tai vähemmän mahdoton poistaa.
Onko todella järkevää laittaa platonmattoa, jos en voi poistaa asfalttia/tervaa?
Eikö silloin alusrakenne kuitenkaan kuivu?

Mietin, voisinko laittaa styroksia (jotta saisin vähän lämpimämmän lattian), lastulevyä ja klikattavaa lattiaa
sen sijaan.

Olenko täysin hakoteillä? ???
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.