Tiedän aivan liian vähän lattioista.  ;D
Jos aikoo asentaa lattialämmityksen betonilaatalle, pitäisikö lattia liimata vai click-systeemillä?
Mikä on ero? Eroaako lopputulos? Mitä pitäisi valita?  :o
 
Käytännön syistä ehdotan napsautuslattiaa. Jos et huomaa virhettä saumassa seistessäsi siinä kuumassa hetkessä, voit todennäköisesti korjata sen seuraavana päivänä, jos jaksat "katkaista" lattian. Jos liimaat, peli on menetetty. Silloin on vain tyydyttävä tilanteeseen tai purtava erittäin hapanta omenaa ja tehtävä KAIKKI uudelleen.
 
Oki, joten mitä etua on lattioiden liimaamisessa? Onko kyseessä toinen tyyppinen materiaali, jota ehkä etsitään?
Pysyvätkö ne paremmin paikoillaan? Kestävätkö ne vettä paremmin ("ei" saumoja?)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.