Käytännön syistä ehdotan napsautuslattiaa. Jos et huomaa virhettä saumassa seistessäsi siinä kuumassa hetkessä, voit todennäköisesti korjata sen seuraavana päivänä, jos jaksat "katkaista" lattian. Jos liimaat, peli on menetetty. Silloin on vain tyydyttävä tilanteeseen tai purtava erittäin hapanta omenaa ja tehtävä KAIKKI uudelleen.