Aion laskea katon aulassa ja asentaa spotit. Ajattelin laittaa kehyksen aulan ympäri 45mm teräsprofiileista ja sitten asettaa 2x2 puuta poikittain aulan yli kiinnittääkseni kipsilevyt. Sen pitäisi kai tulla aika hyvä? Aula on noin 1300x3200mm.

Ajattelin käyttää naulatulppia kiinnittääkseni teräsprofiilit seinään, mikä koko on sopiva ja mikä väli niiden välillä pitäisi olla?
Pitääkö katossa olla 30cc vai voiko profiilien väli olla vähän harvempi?

Minulla on pieni ongelma yhdellä seinällä, jossa on vain noin 1700mm seinää kiinnitettäväksi ja sen jälkeen profiili jää ilmaan. Pitäisikö minun kiinnittää jäljellä oleva osa kattoon? Vai miten se tehdään?

Kuinka paljon sinun tulee laskea kattoa?
Miten tarkoitat, että sääntö tulee roikkumaan ilmassa?

En ole päättänyt, otanko LED-valot vai halogeenit, joten 5 cm vai 10 cm alennus.

Lähetän mukaan kuvan, jotta näette. Kiinteä vaatekaappi ei ole linjassa seinän kanssa, joka on käytävässä, ne eroavat noin 5-6 cm. Joten jos kiinnität säännön käytävän seinään, ei ole mitään, mihin kiinnittää vaatekaapissa. Jos käytän LED-valoja ja lasken vain 5 cm, voin kiinnittää kattoon, mutta halogeenien kanssa siitä tulee vaikeampaa.

• Valkea katto spottivaloilla ja vaatekaappi, joka ei linjaudu seinän kanssa.
Toimiiko, jos kiinnittää kannattimen kattoon ja ruuvaa seuraavan siihen? Jos aiot laskea 10 cm.

Jos lasken 10 cm, ne eivät toimi kuten olin ajatellut. Tosin ehkä voi laittaa klossin vaatekaapin ja säännön väliin ja ruuvata säännön vaatekaappiin sen sijaan?

Aion kiinnittää ensimmäisen kattoon ja sitten ruuvata seuraavan siihen. 45mm+45mm.

S
miksi ei tehdä sitä oikein. alas lasketut katot?
pelti-säännöt ja kiinnittää säännöt reikävyöllä kattoon

Ovatko kuusi 80 mm naulatulppaa riittävät kiinnittämään 2x2"?

Riippuva katto, sanotko sinä, onko sinulla kuvaa näyttääksesi, miltä se näyttää ja miten se tehdään?

Tässä sinulle on useita erilaisia lösningar. Sisäkattojärjestelmä 2 ja se, mitä kutsutaan CD:ksi, on alas ripustettu. CD-2 on se, mitä sinun siinä tapauksessa pitäisi käyttää. Joitakin ohjevideot täällä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.