2 379 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Laskea kattoa, joka on vinossa
Hei!
Aion laskea kattoani eteisessä, olen mitannut sen laserilla ja siinä on muutaman sentin ero, eli katto on vino. Se on pitkä eteinen ja kun tullaan sisään ulko-ovesta illan auringon laskiessa, katto näyttää vinolta. Mietin nyt, kuinka voisin laskea sen. Olen eniten kiinnostunut laskemaan sen rimoituksella, koska se on niin kätevää. Kysymys on, voiko laittaa välikkeitä katon ja riman tai riman ja riman väliin, jotta katto saadaan suoraksi? Vai onko se vain typerää? Ajatus on käyttää kaksinkertaista rimausta, mikä laskee 56 mm ja helpottaa sähkömiestä, joka vetää myöhemmin sähköjä. Katto on betonia. Tulkaa mielellään pienillä vinkeillä, olen aloittelija
terveisin
Aion laskea kattoani eteisessä, olen mitannut sen laserilla ja siinä on muutaman sentin ero, eli katto on vino. Se on pitkä eteinen ja kun tullaan sisään ulko-ovesta illan auringon laskiessa, katto näyttää vinolta. Mietin nyt, kuinka voisin laskea sen. Olen eniten kiinnostunut laskemaan sen rimoituksella, koska se on niin kätevää. Kysymys on, voiko laittaa välikkeitä katon ja riman tai riman ja riman väliin, jotta katto saadaan suoraksi? Vai onko se vain typerää? Ajatus on käyttää kaksinkertaista rimausta, mikä laskee 56 mm ja helpottaa sähkömiestä, joka vetää myöhemmin sähköjä. Katto on betonia. Tulkaa mielellään pienillä vinkeillä, olen aloittelija
EDIT: ajatus on silloin 28x70 harvapuuta ensin pystysuorasti ja sitten kiinnittää toinen kerros vaakasuorastiW wraaxz sanoi:Hei!
aion laskea hallini kattoa, olen mitannut sen laserilla ja se poikkeaa muutaman senttimetrin, eli katto on vino. Se on pitkänomainen halli ja kun tulee sisään ulko-ovesta ilta-auringon paistaessa, näkee, että katto on vino. Joka tapauksessa, nyt mietin, miten voisin laskea sitä. Olen eniten kiinnostunut laskemaan sitä harvapuulla, koska se on niin kätevää, kysymys onkin, voiko laittaa etäisyyksiä katon ja harvapuun tai harvapuun ja harvapuun väliin, jotta katto olisi suora? Vai onko se vain typerää? Ajatuksena on silloin käyttää kaksinkertaista harvapuuta, mikä laskee 56mm ja helpottaa sähköasentajaa, joka aikoo vetää vähän sähköjä myöhemmin. Katto on betonia. Otan mielelläni vastaan vinkkejä, olen aloittelijaterveisin
Käytä plugia ja kiinnitä 28X70 harva niiden avulla.W wraaxz sanoi:
https://www.toolab.se/vsb-justerskr...Dk2PrBDKF2z9v7DdebefYpph8i-_L1QAaAluTEALw_wcB
Sitten voit säätää katon suoraksi
Supersmart ide. nyt olen kuitenkin ostanut expander spik, joka minun pitää lyödä ylös, joten ei ole mahdollisuutta tehdä niin, ellei ole olemassa lyhyempiä säätöruuveja, jotka voi laittaa toiseen kerrokseen harvaa?Horgmo sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
