Hei!

Aion laskea kattoani eteisessä, olen mitannut sen laserilla ja siinä on muutaman sentin ero, eli katto on vino. Se on pitkä eteinen ja kun tullaan sisään ulko-ovesta illan auringon laskiessa, katto näyttää vinolta. Mietin nyt, kuinka voisin laskea sen. Olen eniten kiinnostunut laskemaan sen rimoituksella, koska se on niin kätevää. Kysymys on, voiko laittaa välikkeitä katon ja riman tai riman ja riman väliin, jotta katto saadaan suoraksi? Vai onko se vain typerää? Ajatus on käyttää kaksinkertaista rimausta, mikä laskee 56 mm ja helpottaa sähkömiestä, joka vetää myöhemmin sähköjä. Katto on betonia. Tulkaa mielellään pienillä vinkeillä, olen aloittelija :rofl: terveisin
 
  • Kattoon heijastuu vaakasuoria ja pystysuoria laserlinjoja, jotka osoittavat epätasaisuudet korttelin hallin seinissä ja katossa.
  • Haha
Mattiasake
  • Laddar…
W wraaxz sanoi:
Hei!

aion laskea hallini kattoa, olen mitannut sen laserilla ja se poikkeaa muutaman senttimetrin, eli katto on vino. Se on pitkänomainen halli ja kun tulee sisään ulko-ovesta ilta-auringon paistaessa, näkee, että katto on vino. Joka tapauksessa, nyt mietin, miten voisin laskea sitä. Olen eniten kiinnostunut laskemaan sitä harvapuulla, koska se on niin kätevää, kysymys onkin, voiko laittaa etäisyyksiä katon ja harvapuun tai harvapuun ja harvapuun väliin, jotta katto olisi suora? Vai onko se vain typerää? Ajatuksena on silloin käyttää kaksinkertaista harvapuuta, mikä laskee 56mm ja helpottaa sähköasentajaa, joka aikoo vetää vähän sähköjä myöhemmin. Katto on betonia. Otan mielelläni vastaan vinkkejä, olen aloittelija :rofl: terveisin
EDIT: ajatus on silloin 28x70 harvapuuta ensin pystysuorasti ja sitten kiinnittää toinen kerros vaakasuorasti
 
W wraaxz sanoi:
EDIT: ajatus on ensin kiinnittää 28x70 harvarimaali pystysuunnassa ja sitten toinen kerros
vaakasuunnassa
pystysuunnassa ei ehkä ole niin hyvä? Kiinnitä molemmat kerrokset vaakasuunnassa sen sijaan.
 
Horgmo Horgmo sanoi:
Käytä tulppia ja ruuvaa ylös 28X70 harvaa näiden avulla.

[linkki]

Sitten voit säätää katon suoraan
Supersmart ide. nyt olen kuitenkin ostanut expander spik, joka minun pitää lyödä ylös, joten ei ole mahdollisuutta tehdä niin, ellei ole olemassa lyhyempiä säätöruuveja, jotka voi laittaa toiseen kerrokseen harvaa?
 
P para sanoi:
vertikalt kanske inte blir så bra? Sätt båda lagren horisontellt istället.
Ehkä muotoilin itseäni hieman väärin, mutta ajattelen sellaista ristiasetusta harva, en oikein tiedä mitä sitä kutsutaan :rofl:
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.