1 207 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Laskea eteisen kattoa.
Koska säät ovat niin kurjia nyt lomalla, ajattelin aloittaa pienen projektin, jotta olisi jotain tekemistä.
Olen aiemmin laskenut sekä keittiön että kylpyhuoneen kattoa, kiinnitin silloin kehykset huoneen ympärille ja kiinnitin sitten poikittaiset rimat kipsilevyjen tukemiseksi.
Eteisessä tulee enemmän "ongelmia" tai en oikein tiedä, miten minun pitäisi tehdä
Eteisen ja olohuoneen välinen tila on avoin (katso kuva), joten ei ole oikein mitään mihin kiinnittää.
Ajattelin kiinnittää 2x2" kattoon naulatulpan kanssa ja harventaa sen jälkeen 2x2"-rimoilla, mutta katto on niin epätasainen, rosoinen betonikatto, joten siitä tuskin tulee kovin suoraa.
Miten minun pitäisi helpoiten kiinnittää kaikki rimat?
Lähetän mukana 2 kuvaa, jotta ehkä ymmärrätte vähän paremmin
Olen aiemmin laskenut sekä keittiön että kylpyhuoneen kattoa, kiinnitin silloin kehykset huoneen ympärille ja kiinnitin sitten poikittaiset rimat kipsilevyjen tukemiseksi.
Eteisessä tulee enemmän "ongelmia" tai en oikein tiedä, miten minun pitäisi tehdä
Ajattelin kiinnittää 2x2" kattoon naulatulpan kanssa ja harventaa sen jälkeen 2x2"-rimoilla, mutta katto on niin epätasainen, rosoinen betonikatto, joten siitä tuskin tulee kovin suoraa.
Miten minun pitäisi helpoiten kiinnittää kaikki rimat?
Lähetän mukana 2 kuvaa, jotta ehkä ymmärrätte vähän paremmin
Klikkaa tästä vastataksesi