richardtenggren
Pituus auttaisi :)

Keksi sen 1 minuutin jälkeen (y)
5 metriä.

• Tykkään
Givdul1
  • Laddar…

Paras vastaus

Alle 10 mm:n taipumalle tarvitaan HEA160, HEB140 tai IPE180. Viimeksi mainittu on selkeästi kevyin ja pitäisi olla halvin (muut vaihtoehdot, jos korkeus on rajoitettu). Tarkista myös, että palkin oman painon lisäys on kunnossa IPE180:lla.

Käsinkirjoitettuja laskelmia muistikirjassa, sisältäen laskentakaavat ja mitat HEA160, HEB140 ja IPE180-palkkien taipuman arvioimiseksi.

• Tykkään
Begbie ja 2 muuta
  • Laddar…
Kiitos!

parempaa vastausta on vaikea saada!
Arvostettu. :D

• Tykkään
Bernieberg
  • Laddar…
H hackatall sanoi:
Kiitos!

parempaa vastausta on vaikea saada!
Arvostan. :D
Lujuusoppi on aina ilo. Toivottavasti viini ei ole pyöristänyt liikaa.

• Tykkään
mrpos
  • Laddar…
Totta, olen lukenut aiheen, mutta en ole työskennellyt sen parissa, joten epävarmuus on suuri.

Mutta kiitos erinomaisille muistiinpanoillesi, voin laskea muita palkkeja ja niiden taipumia helposti, ehkä sijoitan ne excel-taulukkoon, jotta on helpompi kokeilla erilaisia palkkeja.

Hei, olen rakentamassa autotallia. Haluaisin vain tietää, pystyykö HeAa 160 toimimaan kantavana palkkina irrallisille kattotuoleille / kattoristikoille 10 m pituisena.

B björn/annika sanoi:
Hei, olen rakentamassa autotallia. Haluaisin vain tietää, voiko HEA 160 toimia kattotuolien palkkina 10 metrin matkalla.
Vastaus on luultavasti kyllä/ei/ehkä.

Mitkä voimat vaikuttavat, miten se on kiinnitetty päistä, kuinka paljon taipumaa voitte sietää?

kashieda kashieda sanoi:
Vastaus on varmaankin kyllä/ei/ehkä.

Mitkä voimat vaikuttavat, miten se on kiinnitetty päistään, kuinka paljon taipumista voitte sietää?
Hei, kiitos nopeasta vastauksesta. Se tulee seisomaan vkr 160x160x10 hitsatulla 300x300 X20 levyllä. Taipumisesta puhuttaessa kyseessä on vain katto peltikatolla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.