Hei!
Minulla on takka, jossa jotain oli tullut alas savupiipusta ja sulanut savupiipun ympärille. Koko talossa haisi palanut muovi. Epäilen naakkoja. Savupiippu oli tiivistetty kivivillalla hormia vasten. Se likaantui myös, joten puhdistan putken ja ajattelin vaihtaa tiivisteen. Minulla sattuu olemaan tukku lasivillaa (isover g3 touch) autotallissa, enkä oikeastaan halua ostaa kivivillaa, jos sitä voi välttää. Lasivillalla on EU-luokka A1, mutta muistaakseni kivivilla kestää korkeampia lämpötiloja. Voinko käyttää lasivillaa vai aiheutanko sillä palovaaran?
Kuva putkesta ennen ja jälkeen puhdistuksen.
[kuva] [kuva]