Pala lasitetta on irronnut yhdestä lasitetusta kattotiilestäni. Onko minun tehtävä jotain ja jos on, mitä?

• Glaseratun kattolevyn palanen on irronnut; kuva näyttää rikkoutuneen kohdan katolla, jossa on sammalta ja kosteusjälkiä.
  • Glasyrin pala puuttuu mustasta kattotiilestä, jossa näkyy myös vähän sammalkasvua.
Britt-Marie Johansson Britt-Marie Johansson sanoi:
Täytyykö minun tehdä jotain ja jos kyllä, mitä?
jos haluat siistiä sitä muuten ei

Onko sinulla ylimääräinen tegelpanna, niin kiipeä katolle ja vaihda se.

N Nyblivenhusägare123 sanoi:
Onko sinulla ylimääräinen tiilikatto, niin kiipeä katolle ja vaihda se
Minulla on ylimääräisiä tiiliä, mutta mielestäni on hieman hankalaa ryömiä katolla. Mutta sen ei pitäisi olla liian hankalaa vaihtaa, koska se on harjatiilen lähellä 🤔

Riski on suuri, että kattotiili imee kosteutta. Kun sitten tulee pakkanen, se halkeaa. Tai useampia lastuja irtoaa. Joten melko pian sinun on joka tapauksessa vaihdettava ne. Valitettavasti voi olla hankalaa vaihtaa tiiliä lähellä harjaa. Harjatiilet on naulattu/ruuvattu, joten se on usein hankalaa.

Se ei ole katastrofi, jos kattotiili menee rikki/halkeaa, koska alla on tiivis aluskatto. Mutta on yhtä hyvä tehdä se nyt, kun on kesä.

• Tykkään
Uwe H
  • Laddar…
A AG A sanoi:
Riski on suuri, että katto imee kosteutta. Kun sitten tulee pakkanen, niin se halkeaa. Tai enemmän siruja irtoaa. Joten melko pian sinun on vaihdettava se joka tapauksessa. Valitettavasti moottoripyörän vaihtaminen laajan nokan lähellä voi olla hankalaa. Harjatiilet on naulattu/ruuvattu, joten usein on hankalaa.

Se ei ole katastrofi, jos katto menee rikki/halkeaa, koska siellä on tiivis aluskate. Mutta on yhtä hyvä hyödyntää nyt, kun on kesä.
Okei, luulin, että se olisi helpompaa nokalla 😩 ovatko aina harjatiilet naulattu tai ruuvattu hm..

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.