Hei,

Olemme ajatelleet laittaa seinän ulko-oven vasemmalle puolelle ja eteisen katolle yläpuolelle.

Tähän seinään olemme ajatelleet laittaa 20 lasitiiltä.

Missä voi löytää lasitiiliä, jotka sopivat ulkokäyttöön? En löydä niitä mistään! K-rauta tarjoaa seuraavat https://www.k-rauta.se/produkt/glasblock-vetro-molndekor-klar/8594001621019 mutta heillä ei ole niitä varastossa!

Käsityöläinen tulee ensi viikolla ja en löydä lasitiiliä ulkokäyttöön!... *huokaus

Ystävällisin terveisin
Patrik

kulle
Byggmax , Bauhaus

Missä päin maata asut ja mistä olet etsinyt?

Asun Skånessa (Helsingborg)

Olen käynyt Hornbachissa, xl byggissä, bauhausissa eikä kenelläkään ole ulkokäyttöön.

Ajattelen nyt vähän loogisesti:
Lasi ei ole koskaan haljennut kylmän vuoksi ja nämä lasitiilet näyttävät melko paksuilta ja kompakteilta. Jos laittaa vahviketta jokaiseen riviin muuraamisen yhteydessä, pitäisi olla turvassa!

Vai olenko ihan hakoteillä? *epätoivoinen nyt

Minulla on täysin tavallisia lasitiilejä ikkunana kodinhoitohuoneessa (ulkoseinä). Ei ole ollut mitään ongelmia.

dof dof sanoi:
Minulla on tavallisia lasitiilejä ikkunana kodinhoitohuoneessa (ulkoseinässä). Ei ole ollut mitään ongelmia.
Ehkä se on toiminut sinulle, koska sinulla on lämpö sisäpuolella (kodinhoitohuone) ja toisella puolella ulkona....

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.