Hei. Minulla on kuisti, jossa betonilattia on vino ja epätasainen.. Olen tutkinut nivelliratkaisua mutta se vaikuttaa kalliilta...
Senhän täytyy olla hyvä, jos rakentaa tavallisella puutavaralla? Vaihtoehtona voisi olla asettaa ne jaloille niin, että voi säätää ja sitten kiinnittää kehyksen lattiaan.. Tämän päälle asetetaan vain matto.. Ei parkettia jne.
Olen nähnyt monia variaatioita korotetusta lattiasta, valitettavasti on oltava jonkinlainen kosteuden asiantuntija, jotta ei tee virheitä monissa näistä ratkaisuista. Voin vain antaa sinulle vinkin, että jos asetat kannattimet lattiaa vasten ja sitten asetat lastulevyä sen päälle ilman mekaanista ilmanvaihtoa, siellä tulee jossain vaiheessa olemaan hometta, mutta voi käydä tuuri.
Monilla yrityksillä, jotka kuivaavat taloja, on ratkaisuja saada korotetut lattiat toimimaan kellareissa ja vastaavissa, sen pitäisi toimia täällä myös. Jos mielestäsi Nivell on kallis, luulen, että aiot tehdä kaiken itse? Mutta ehkä paras ratkaisu on ottaa joku tasoittamaan lattia niin, että siitä tulee tasainen, ja sitten asettaa irralliset matot, jotka voi poistaa talvella.
olen nähnyt monia varianteja korotetuista lattioista, valitettavasti täytyy olla jonkinlainen kosteusasiantuntija, jotta ei tee virheitä monissa näistä ratkaisuista, voin vain antaa sinulle vinkin, että jos laitat koolaukset lattiaa vasten ja sitten laitat lastulevyn tähän ilman, että asetat jonkinlaista mekaanista ilmanvaihtoa, niin ajan mittaan sinne tulee hometta, mutta voi olla myös onnea.
monet talojen kuivaamiseen erikoistuneet yritykset tarjoavat ratkaisuja, jotta korotetut lattiat toimivat kellareissa ja vastaavissa, pitäisi toimia täälläkin, jos mielestäsi nivell on kallis, niin oletan, että suunnittelet tekeväsi kaiken itse? mutta paras ratkaisu on varmaan kutsua joku, joka tasoittaa lattian niin, että siitä tulee suora, ja sitten laitetaan irtomatot, jotka voi poistaa talvella.
Kiitos vastauksesta.
Kyllä, kosteus voi päästä sisään... tämä lisärakennus sijaitsee yläkerrassa... joten huone ei ole kellarissa?
Onko jollakulla muulla vinkkejä?
miksi ei vain tasoitetta, täytyy olla mahdollisimman vähän vaivaa, vai onko se niin epätasaista, että siitä tulisi liian suuri kuormitus (johtuen tasoitteen painosta)?
Joo, se olisi ollut helppoa, mutta kuten sanottu, luulen, että siitä tulee liian raskasta tasoitteen kanssa... Joten varmaan asennan koolauksen 45x195 ja sitten päälle lastulevyn... Huone on yläkerrassa, joten kosteuden ei pitäisi olla iso ongelma...
Suosittelen välttämään ratkaisusi, mutta jos et aio vaihtaa parempaan ja kalliimpaan, lisää muutamia yksityiskohtia, jotka voivat auttaa sinua ongelmatilanteissa.
Ei ole ulkoa tuleva vesi, joka on ongelmasi tässä tapauksessa, vaan kondenssi. Aurinko lämmittää ikkunat päivän aikana, yöllä lämpötila laskee ja kondensaatio on mahdollista, mihin tämä menee yleensä alas. Varmista, että voit yhdistää tuuletuksen lattiaan, tee luukku, jotta voit tarkastaa tämän eikä synny hajuja (home), ilman että huomaat sen ajoissa ja voit ottaa toimenpiteitä kuivattaaksesi sen ennen kuin joudut purkamaan kaiken.
Huomioi, että jätät vähintään 45 mm ilmarako palkin alle betonia vasten, jotta voit saada ilmaa liikkeelle tarvittaessa.
Nyt olen kanssasi... olet oikeassa, vähintään 45 mm tulee olemaan säännön ja betonilattian välissä.
Auttaisiko, jos poraisin sinne poistoilmaventtiilin uuden lattian alle? Suunnilleen betonilattian tasolle?
Vai pitäisikö siinä tapauksessa olla koneellinen ilmastointi? Tekisikö poistoilmaventtiili mitään hyötyä?
aseta tuuletettu sokkeli huoneen takaosaan, jotta ilma pääsee helposti kulkemaan sinne, sitten venttiilit julkisivuun, jotka ovat linjassa betonin kanssa, jotta voit asentaa tuulettimen reikään ja siten saada ilmanvaihtoa huoneeseen ja näin kuivata koolaukset. tai asenna paxi-tuuletin, joka on pysyvämpi ratkaisu kosteudenkontrollilla, en tiedä kuinka hyvin nämä on luokiteltu, mutta jos ne ovat IP 63, se todennäköisesti toimii, tämän pitäisi olla kytketty omaan kytkimeen, jotta sen voi sammuttaa, jos aikoo istua tilassa, koska ei ehkä halua, että tuuletin hurisee lattian alla.
Nyt rakentaminen alkaa pian. Ajattelin laittaa yhden palkin kaikkia seiniä vasten ja sitten kantopalkit ...mutta nyt huomasin, että sisäseinissä on aika huonosti palkkeja. Ei ole cc60 täällä ainakaan...palkkeja on, mutta luulin, että niitä olisi enemmän, mikä ruuvi on paras? ?Fransk skruv tai pitkät puuruuvit? Kerro mielellään vinkkejä...
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.