Puramme vesivahingon vuoksi, ja kaikki on iso homepallo murentuneella lastulevyllä, läpimärällä kipsillä ja laatoilla. Täytyykö minun lajitella tämä vai voinko heittää kaiken Big Bag -pussiin?
 
Lajittele ja vie kierrätykseen.
 
Joten tarkoitat, että en saa sekoittaa kaikkea Big Bagissa? Heidän sivuillaan ei ole siitä mitään selkeää tietoa.
 
Voi vaihdella eri kunnissa. Helpoin tapa on soittaa ja kysyä.
 
Siinä lukee:

"
Neuvoja poisviennille
Heitä kaikki vaaraton jäte, myös maa, kivi, betoni ja vastaavat.

ET SAA heittää
Vaarallista jätettä, elektroniikkaa tai biojätettä
"

Ajattelen, että lajittelu on heidän ongelmansa ja osa siitä, mitä maksat.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.