Minulla on vähän tavaroita, joita aion ostaa.

klinkkerejä, laattoja, maalia, ovia karmeilla ym., lattiaa

Pitäisikö minun ostaa kaikki Byggmaxista vai onko hyviä suosituksia?
Ei tarvitse olla turhan hyvää laatua, mutta sen pitää olla siedettävää

Olen erittäin kiitollinen avusta tässä, koska olen täysin aloittelija

/J

Olemme asentaneet paljon byggmax parketti lattiaa ja olemme tyytyväisiä siihen, myös heidän öljymaali toimii erinomaisesti.

ahh okei, se kuulostaa hyvältä :D onko mitään ideoita muista asioista?

/J

kaakelit ja klinkkerit sekä sisämaali (Nordsjö) ostan yleensä Hornbachilta, mielestäni heillä on hyvät hinnat rakennusmateriaaleille yleisesti ottaen.

Onko olemassa jotain hyvää paikkaa, josta voi ostaa innedörr camt karm hyvään hintaan. Etsin tavallista tasaista ovea. Luulen, että sen pitäisi olla 80. Ovet, jotka minulla on nyt, ovat noin 82 cm.

Bauhausissa on yleensä kohtuulliset hinnat sisäoviin. Olen ostanut pari hieman hienompaa sisäovea (pitäisi olla samanlaiset kuin nykyiset) GK doorista, ei todellakaan halpaa. Mutta superlaatuista. Se oli kylpyhuoneeseen, joten oli kriittistä asentaa karmin oikein. Ostin karmi sitten Bauhausista. Puuseppä oli yllättynyt siitä, että Bauhausin karmit olivat niin hyvälaatuisia. Hän sanoi, että karmit tehdään usein niin huonosta puusta, että ne täytyy suunnata ja kiristää, jotta ne eivät käyristyisi.

Hornbach ja Bauhaus ovat todella edullisia, samoin Byggmax, vaikka mielestäni Hornbachilla on paremmat lattiat kuin Byggmaxilla.

Henkilökohtaisesti olen erittäin tyytyväinen kaikkeen, mitä olen ostanut Byggmaxista, vaikka se on "budget".

Viimeinen asia, joka voi olla mainitsemisen arvoinen, vaikket kysynytkään siitä... se on puutavaran laatu... Olen kuullut, että kaikki ostavat puutavaransa samasta paikasta, mikä tarkoittaa, että Byggmaxin ja muiden paikkojen puutavara on samanlaatuista!