Minulla on vähän tavaroita, joita aion ostaa.

klinkkerejä, laattoja, maalia, ovia karmeilla ym., lattiaa

Pitäisikö minun ostaa kaikki Byggmaxista vai onko hyviä suosituksia?
Ei tarvitse olla turhan hyvää laatua, mutta sen pitää olla siedettävää

Olen erittäin kiitollinen avusta tässä, koska olen täysin aloittelija

/J

Olemme asentaneet paljon byggmax parketti lattiaa ja olemme tyytyväisiä siihen, myös heidän öljymaali toimii erinomaisesti.

ahh okei, se kuulostaa hyvältä :D onko mitään ideoita muista asioista?

/J

kaakelit ja klinkkerit sekä sisämaali (Nordsjö) ostan yleensä Hornbachilta, mielestäni heillä on hyvät hinnat rakennusmateriaaleille yleisesti ottaen.

Onko olemassa jotain hyvää paikkaa, josta voi ostaa innedörr camt karm hyvään hintaan. Etsin tavallista tasaista ovea. Luulen, että sen pitäisi olla 80. Ovet, jotka minulla on nyt, ovat noin 82 cm.

Bauhausissa on yleensä kohtuulliset hinnat sisäoviin. Olen ostanut pari hieman hienompaa sisäovea (pitäisi olla samanlaiset kuin nykyiset) GK doorista, ei todellakaan halpaa. Mutta superlaatuista. Se oli kylpyhuoneeseen, joten oli kriittistä asentaa karmin oikein. Ostin karmi sitten Bauhausista. Puuseppä oli yllättynyt siitä, että Bauhausin karmit olivat niin hyvälaatuisia. Hän sanoi, että karmit tehdään usein niin huonosta puusta, että ne täytyy suunnata ja kiristää, jotta ne eivät käyristyisi.

Hornbach ja Bauhaus ovat todella edullisia, samoin Byggmax, vaikka mielestäni Hornbachilla on paremmat lattiat kuin Byggmaxilla.

Henkilökohtaisesti olen erittäin tyytyväinen kaikkeen, mitä olen ostanut Byggmaxista, vaikka se on "budget".

Viimeinen asia, joka voi olla mainitsemisen arvoinen, vaikket kysynytkään siitä... se on puutavaran laatu... Olen kuullut, että kaikki ostavat puutavaransa samasta paikasta, mikä tarkoittaa, että Byggmaxin ja muiden paikkojen puutavara on samanlaatuista!

Yksi tylsä asia on, että byggmax on ainoa, jolla on hyviä internetkuvia/valikoimaa. Hankalaa, kun täytyy kiertää miljoonaa paikkaa :D

Tarvitsen nyt (mitä luulen)
* Ekgolv 3 stav 79 neliömetrin asuntoon
* Valkoinen maali, joka soveltuu koko asunnon keittiömaaliksi, jotta se on helppo puhdistaa (kyllä, tiedän, erikoista, mutta minulla on lapsia, jotka leikkivät sormilla, joissa on hilloa, ja kyllä, koko asunnossa :D)
* 5 ovea karmien kanssa
* Klinkkerit sekä laatat noin 6 neliömetrin wc:hen, lattialämmitys ja spotit katossa
* Keittiö, mutta sen otan Ikeasta :D

aaah, täytyy löytää materiaalit kaikkeen tähän, minulla on myös toinen asunto, jossa haluan tilkitä 2 seinää, 1 liukuovi, joka menee seinän sisään (ehdotuksia?), sekä sulkea aukon, laatat ja klinkkerit pieneen 2 neliömetrin wc:hen + maalata koko asunto valkoiseksi

Minulla on paljon tekemistä

/J

andeb sanoi:
Viimeinen asia, joka voi olla mainitsemisen arvoinen, vaikka et kysynyt siitä... se on puutavaran laatu... Mitä olen kuullut, kaikki ostavat puutavaransa samasta paikasta, mikä tarkoittaa, että puutavara rakennusmateriaaliliikkeessä ja muissa paikoissa on samaa laatua!
Kaikki puutavara samasta paikasta?
Joten on vain yksi saha siis?
Tämähän kaatuu omaan mahdottomuuteensa.

Ostan kaiken puutavarani paikalliselta rakennustarvikekauppiaaltani, syitä on useita:
-Saan haluamani tavarat niputettuina ja apua niiden lastaamiseen peräkärrylleni.
-Parempi laatu, harvinaista väännöksien tai käyrien puutavaran kanssa.
-Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, hän on yleensä edullisempi kaikessa puutavarassa kuin Rakennusmateriaaliliike.

Kuitenkin ostan paljon muuta Rakennusmateriaaliliikkeestä ja olen tyytyväinen näihin tuotteisiin.

Gabbe1; Saako kysyä, mitä paikallista rakennustarvikekauppaa käytät, ja onko sinulla jonkinlaista sopimusalennusta?
Etsin hintoja Länsi-Götanmaan alueelta, ja julkisten listahintojen osalta BM, Hornbach, Bauhaus ja Cheapy ovat selvästi alhaisimpia vakiotuotteilla.

Forbo sanoi:
Gabbe1; Saanko kysyä, mitä paikallista rakennusliikettä käytät ja onko sinulla jonkinlainen sopimusalennus?
Etsin hintoja Länsi-Götanmaan alueella ja kun on kyse "julkisista" hinnastoista, BM, Hornbach, Bauhaus ja Cheapy ovat selvästi alhaisimmat perustuotteiden osalta.
Välttääkseni mainossyytöksiä lähetin juuri PM sinulle.

Paikallinen XL-bygg osoittautui olevan halvempaa puutavaran suhteen kuin Byggmax, ja lisäksi se on todella lähellä ... vähän hankalaa myöntää se, kun on vuosien ajan ajanut useita kilometrejä Byggmaxiin, minun täytyy yrittää oikeuttaa se sillä, että hinnat eivät ehkä ole olleet samat koko ajan ... tai jotain ... mutta tarkistakaa mielellään hieman paikallisesti ennen kuin hurjastelette Byggmaxiin.

On totta, että on olemassa paikallisia sahoja, mutta mitä kuulin eräältä rakennusfirmalta Tukholman alueella, on että "kaikki" ostavat puutavaran samasta paikasta... missä se on, en osaa sanoa ja miten se toimii, tiedän siitä vielä vähemmän...

Mitä hintoihin tulee, hän sanoi uskovansa, että Byggmax oli järjestänyt hankintansa eri tavalla... vaikutti siltä, että he olivat neuvotelleet kiinteän hinnan, kun taas muut rakennustarvikeliikkeet käyttävät muuttuvaa hintaa, mikä voi silloin tehdä esimerkiksi XL-byggin ajoittain halvemmaksi kuin Byggmax... ja kuten ymmärrän, ostavat puutavaran samasta paikasta!

Aha, parasta tehdä varasto kesärakentamista varten sitten :-)

Jos aikoo ostaa paljon puutavaraa kerralla, voi yleensä neuvotella hinnasta paikallisen rakentajan kanssa, niin he todennäköisesti pääsevät Byggmaxin hinnan alle ja varmasti paremmalla laadulla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.