Hei,

remontoimme 50-luvun taloamme ja olemme nyt tulleet keittiöön. Ajattelimme poistaa vanhat kaakelit ja asentaa uudet sekä laatoittaa hieman enemmän yhdelle seinälle. Monissa muissa huoneissa seinissä on kovalevy, ja epäilen, että keittiössä on samoin. Voiko kovalevyn päälle laatoittaa? Nykyisin käytetään yleensä kipsilevyä.

Edellisessä kylpyhuoneessamme oli laitettu klinkkerit suoraan kovalevyn päälle (naulattu puulistaan), ja se toimi hyvin sekin.

Nykyiset laatat pysyvät hyvin ja saumat eivät ole haljenneet, eivät edes nurkissa tai astianpesualtaan reunalla (missä nykyään käyttäisit silikonia).

Jos jollakin on kokemusta/vinkkejä, olisin kiitollinen...
 
Meillä on keittiössä kaakelit masoniittilevyn päällä ja ne ovat olleet siellä vuodesta -86, ei ongelmia esim. halkeilleiden saumojen kanssa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.