Juuri niin, se on minunkin ajatukseni. Haluan vain tehdä kosmeettisen muutoksen, joka ei ole liian monimutkainen tai kallis. Kaikki tulee olemaan uudisrakennettua, joten tuntuisi liioittelulta repiä kaikki heti alkajaisiksi.
Kysymys kuuluu, onko maali hyvä perusmateriaali, pohdin, jos maali irtoaa kipsilevystä?
Vai onko muita sudenkuoppia edellä mainitulla menetelmällä? Ehkä pitäisi tarkistaa ammattilaiselta, aion joka tapauksessa palkata jonkun tekemään työn.