Hei, toivottavasti ketju tulee oikeaan paikkaan.

Olen muuttamassa uuteen uuteen-nypris-asuntoon tulevaisuudessa, ja kylpyhuoneessa olen tehnyt lisävalinnan laatoitetuista seinistä. WC:n osalta oli mahdollista saada vain maalatut seinät (kuori pesualtaan yläpuolella, jonka jätin valitsematta).

Onko mahdollista laatoittaa tämä jälkikäteen ilman että tarvitsee repiä kaikkea pois? Vai pitääkö tyytyä maalattuun seinään?

Kiitos etukäteen.
 
ei pitäisi olla mitään ongelmia. wc:ssä vaaditaan vain, että lattiassa on vedeneristys, joten jos haluat kaakeloida seinät, voit alkaa töihin.
 
Juuri niin, se on minunkin ajatukseni. Haluan vain tehdä kosmeettisen muutoksen, joka ei ole liian monimutkainen tai kallis. Kaikki tulee olemaan uudisrakennettua, joten tuntuisi liioittelulta repiä kaikki heti alkajaisiksi.

Kysymys kuuluu, onko maali hyvä perusmateriaali, pohdin, jos maali irtoaa kipsilevystä?

Vai onko muita sudenkuoppia edellä mainitulla menetelmällä? Ehkä pitäisi tarkistaa ammattilaiselta, aion joka tapauksessa palkata jonkun tekemään työn.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.